تعداد بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۱۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 2023 02 December
لیگ های فوتبال فارس
تیم شهدای مشکان در لیگ ۱ بزرگسالان فارس پیروز میدان بود، اما استعداد‌های درخشان در لیگ جوانان شکست را پذیرا شد.

شهید وفایی شیراز ۱

شهدای مشکان ۲

تیم شهدای مشکان نماینده نی‌ریز در لیگ دسته اول فارس شنبه ۴ آذر در هفته پنجم مسابقات مهمان شهید وفایی شیراز  بود.

بازیکن تیم مشکان در مورد بازی گفت: در ابتدا بازی پایاپا بود تا اینکه تیم ما روی حرکت محمدحسین یوسفی در دقیقه ۳۰ به گل اول رسید. بعد از گل توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم ما بود و چند موقعیت دیگر گلزنی نیز ایجاد کردند.

حمزه خاموشی ادامه داد: در دقیقه ۷۵ روی حرکت زیبای ایوب علیخانی به گل دوم رسیدیم.

اخراج یاسر درویشی در اواخر بازی کار را برای تیم سخت کرد و در دقایق پایانی تیم شهید وفایی یکی از گل‌ها را جبران کرد تا در نهایت ۲ بر ۱ پیروز میدان باشیم و با ۷ امتیاز به رده پنجم صعود کنیم.

شهدای مشکان در هفته ششم در یک بازی حساس با استقلال شیراز صدر نشین  جمعه ۱۰ آذر ساعت ۱۴ در استادیوم شهدای نی‌ریز دیدار می‌کند.

قشقایی ۱

استعداد ۰

تیم استعداد‌های درخشان یکشنبه ۵ آذر به مصاف قشقایی شیراز رفت. سرمربی استعداد درخشان درباره بازی گفت: در زمینی بازی کردیم که بیشتر به جای چمن خاکی بود.

بعد از سوت ابتدای بازی، استعداد با توپ بلدی که به زمین قشقایی فرستاد وارد فاز حمله شد که توپ از طرف دفاع بلند قامت حریف برگشت داده شد و به خاطر نداشتن تمرکز، توپ از بین همه بازیکنان به مهاجم قشقایی رسید و به صورت اتفاقی مهاجم تیم حریف با گلر ما تک به تک شد.

به دلیل زمین ناهموار، توپ بعد از شوت مهاجم تغییر مسیر داد و وارد دروازه ما شد.  

بعد از گل، تیم ما که می‌خواست با تمام وجود این بازی را با برد پشت سر بگذارد سرتا پا حمله شد تا جایی که دیگر توپ به گلر ما نرسید.  

سعید زارع افزود: مهاجمان و خط هافبک ما بازی خوبی انجام دادند و چند موقعیت عالی گل زنی به دست آوردند و حتی با ضربه سر آریا هاشمیان به قشقایی گل هم زدند که داور افساید اعلام کرد.

وی ادامه داد: از نظر من فوتبالی که بچه‌ها بازی می‌کنند قابل قبول و با کیفیت است و اهالی فوتبال هم این موضوع را قبول دارند، اما کم تجربه بودن و نداشتن مسابقه تدارکاتی باعث شده که این تیم دچار افت گل زنی بشود و نتواند بازی‌های خود را با برد پشت سر بگذارد.

نوشتنی است تیم فوتبال آفتاب نی‌ر یز این هفته در لیگ برتر بزرگسالان فارس استراحت داشته است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها