تعداد بازدید: ۳۹۰
کد خبر: ۱۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ - 2023 30 November
سقوط پراید در پل سیل‌بند انتهای خیابان امام خمینی، باعث شد تا راننده زن جوان آن دچار عارضه نخاعی و سرنشین دیگر آن دچار صدمات متعدد شود.

به گفته مدیر اورژانس ۱۱۵ نی‌ریز، این حادثه ساعت ۱۴ سه‌شنبه ۷ آذر رخ داد که در پی آن زن راننده ۳۲ ساله این خودرو دچار صدمات متعدد و اختلال حسی - حرکتی در اندام‌های بدن و جوان ۲۴ ساله دیگر سرنشین آن نیز دچار صدمات متعدد شد.

محمدحسین کچویی گفت: «برای این حادثه، دو آمبولانس پایگاه‌های کمربندی و شهری اعزام شدند و پس از اقدامات درمانی اولیه، مصدومان را به بیمارستان شهدای سلامت انتقال دادند.»

نوشتنی است در این حادثه، مأموران آتش‌نشانی نی‌ریز هم حاضر شدند و به رهاسازی مصدومان پرداختند.

کارکنان اورژانس ۱۱۵ در پی حادثه دیگری که دقایقی بعد و بر اثر برخورد خودرو با عابر پیاده ۶۵ ساله روبروی پمپ بنزین دلخوش رخ داد، بلافاصله به محل حادثه رفتند و او را که دچار صدمات متعدد شده بود، به بیمارستان انتقال دادند.

کچویی افزود: «در پی حادثه دیگری در ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه ۶ آذر، تصادف خودرو و موتورسیکلت روبروی مسجدالنبی، راننده ۱۶ ساله موتورسیکلت را دچار صدمات متعدد و ضربه مغزی کرد.»

وی عنوان داشت: «ساعت ۱۱:۲۰ چهارشنبه ۸ آذر، دو خودرو در گردنه دوبانده لای‌رز به صورت رخ به رخ تصادف کردند و ۶ نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه نیز که دچار صدمات زیادی شده و دو نفرشان کودک بودند، با دو آمبولانس پایگاه‌های کمربندی و سه‌راهی مشکان و همچنین آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان شهدای سلامت منتقل شدند.»

شنیده‌ها حاکی است خودرو ۲۰۶ که در مسیر دچار نقص فنی شده بوده، در اقدامی خطرناک قصد برگشتن به سمت نی‌ریز در جهت خلاف را داشته که به صورت رخ به رخ با خودرو مزدا تصادف می‌کند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها