تعداد بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۱۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 2023 25 November
تیم‌های آفتاب و شهدای مشکان مقابل رقیبان خود در خانه به پیروزی دست یافتند و استعداد‌های درخشان با تساوی بدون گل زمین را ترک کرد.
author
روزنامه نگار: محمدصادق رجبی

آفتاب  نی‌ریز ۴

ایلدروم فراشبند ۰

تیم آفتاب نی‌ریز ایلدروم فراشبند را با ۴ گل شکست داد.

از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان، جمعه ۲۶ آبان از ساعت ۱۴ آفتاب نی‌ریز در زمین شماره ۱ ورزشگاه شهدا به مصاف ایلدروم فراشبند رفت که بازی سنگین و پر برخورد بازیکنان دو تیم، چندین مرتبه واکنش تند کادر فنی ایلدروم را نسبت به قضاوت این دیدار به دنبال داشت.

آفتاب با این پیروزی صاحب ۷ امتیاز شد و محسن صنعتی، رضا لطفی، محمد یوسفی و میلاد جعفری هرکدام یک بار موفق به باز کردن دروازه حریف شدند.

----------------------------------------------------------------------------

شهدای مشکان ۱

منتخب کوهچنار ۰

تیم شهدای مشکان با ۱ گل  میهمان خود منتخب کوهچنار را شکست داد.  

از هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بزرگسالان استان، شنبه ۲۷ آبان  شهدای مشکان در حالی در زمین شماره ۱ ورزشگاه شهدا به مصاف منتخب کوهچنار رفت که بازی زیبا و هجومی شهدای مشکان در اوایل بازی بیشتر به چشم می‌آمد.

در اواسط نیمه دوم علی خائف دروازه کوهچنار را باز کرد تا مزد برتری خود را بگیرد.

از دقیقه ۸۰  با اخراج حسن نجفی،  شهدای مشکان ده نفره شد و بازی با همان تک گل به پایان رسید.

مشکان با این پیروزی صاحب ۴ امتیاز شد.

سرمربی تیم شهدای مشکان پس از بازی گفت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و با ایجاد موقعیت‌های زیاد، دروازه حریف را باز کردیم. تیم ما با دو سه بازی تدارکاتی وارد مسابقات شد و هیچ تمرینی نداشتیم، چون شرایط کاری بازیکنان این فرصت را به ما نمی‌دهد؛ بنابراین بازیکنان با تجربه را کنار هم جمع کردیم و وارد مسابقات شدیم.

امیدواریم بتوانیم در بازی‌های آینده نتیجه‌ای را که حقمان  است بگیریم. مطمئن باشید که با تمام مشکلاتی که این تیم داردتلاشمان را می‌کنیم تا نماینده خوبی برای فوتبال شهرستان باشیم.  

ابوذر شاهسوند این را هم اضافه کرد:‌ای کاش ما یک لیگ داخلی مانند بقیه شهرستان‌های همجوار تا قبل از مسابقات استانی داشتیم تا هم بازی تدارکاتی برای تیم‌های حاضر درلیگ استان به حساب می‌آمد و هم تیم به هماهنگی می‌رسید و می‌توانست از سایر تیم‌ها بازیکن جذب کند.

----------------------------------------------------------------------------

استعداد‌های درخشان ۰

سرباز کازرون ۰

استعداد‌های درخشان مقابل سرباز کازرون تن به تساوی صفر بر صفر داد.

استعداد‌های درخشان از سری بازی‌های مرحله برگشت لیگ فوتبال جوانان  فارس ساعت ۱۱:۳۰ جمعه ۲۶ آبان در استادیوم شهدا مقابل سرباز کازرون قرار گرفت.

استعداد‌ها هرچند توانست چندین موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کند، اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با تساوی به پایان برسد.

این بازی در دقایقی از نیمه اول به دلیل اعتراض مربی تیم کازرون به داوری و خارج کردن تیم از زمین متوقف شد که با وساطت ناظر بازی ادامه یافت.

تیم استعداد‌ها پس چند هفته شکست در این هفته با تساوی زمین را ترک کرد.

سرمربی استعداد‌ها بعد از بازی گفت: در کل تیم ما از لحاظ تجربه قابل مقایسه با هیچ کدام از تیم‌های گروه نیست، زیرا این اولین سال حضورمان در لیگ برتر جوانان است و همه‌ی هم‌گرو‌های ما چندین سال تجربه مسابقات استانی و کشوری را دارند.  

سعید زارع افزود: مشکل دوم ما کمبود بازی است که به دلیل نبود تیم جوانان دیگری در شهرستان فقط دو بازی تدارکاتی با تیم فسا و داراب انجام داده‌ایم.

او این راهم اضافه کرد: بچه‌های ما از لحاظ فوتبالی و درک بازی و ایجاد موقعیت بسیار خوب عمل می‌کنند و فشار روانی چند هفته گل نزدن باعث شده که موقعیت‌های گلزنی خراب شود.

در هفته‌های گذشته روی این  موضوع از لحاظ روانی کار کردیم و  امیدواریم این هفته طلسم شکسته شود وبتوانیم دست پر برگردیم.  

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها