تعداد بازدید: ۹۹
کد خبر: ۱۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ - 2023 25 November
امام جمعه نی‌ریز با بیان این که تفکر بسیجی به دنیا ثابت شده است، گفت: این تفکر باید در دنیا فراگیر شود.
خبرنگار: مهدی منفرد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نمازجمعه ۳ آذر اظهار داشت: «تفکر بسیجی به دنیا ثابت شده است. امروز در تمامی دنیا تفکر بسیجی از غزه حمایت و از کودک‌کشی رژیم اسرائیل اعلام انزجار می‌کند. این تفکر باید در دنیا فراگیر شود.» 

ایشان با اشاره به سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره)، از اقدامات انجام شده توسط بسیج و بسیجیان تشکر و اضافه کرد: «مقام معظم رهبری فرمودند: عظیم‌ترین، ارزشمندترین و ماندگارترین یادگار امام راحل بسیج است؛ به خود ببالید و افتخار کنید که بسیجی هستید.» 

وی اخلاص، ایثار، عاشق خدا و شهادت بودن، ولایی بودن و مردمی بودن را از ویژگی‌های بسیجی عنوان کرد و گفت: «بسیجی اهل امر به معروف و نهی از منکر و، چون حاج قاسم مرد میدان است.»

خطیب جمعه نی‌ریز اظهار داشت: «حق ماندنی و باطل نابود شدنی است. هر پیغامی که از سوی خداوند متعال آمده حق است. کسانی که با حق هستند، سلاحشان ایمان و منطق است.»

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: «چهره شهر در این ایام باید فاطمی باشد. امیدوارم مردم در مراسم مختلف این روز‌ها شرکت کنند. حضرت زهرا (س) در میدان‌های مختلف حاضر بود؛ در جهاد فکری، عملی، مالی، تبیینی و سایر امور حاضر و در دفاع از ولایت جدی بود.» 

خطیب جمعه نی‌ریز با اشاره به روز نیروی دریایی گفت: «دلاورمردان دریادل نیروی دریایی در تمامی مراحل آماده دفاع از مرز‌های دریایی کشور بوده و هستند.»

وی حماس را پیروز جنگ اخیر دانست و عنوان داشت: «اسرائیل نتوانست به اهداف خود که گرفتن غزه و حذف حماس بود دست یابد.»

سرهنگ هاشمیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی‌ریز در بین دو نماز و به مناسبت هفته بسیج سخنرانی کرد. وی با تشکر از بسیجیان و مسئولانی که در همایش اقتدار بسیج شرکت کردند، گفت: «اهل گزارش دادن نیستم؛ چون بسیج کار‌های خود را در گمنامی انجام می‌دهد و اسناد و مدارک کار‌های انجام شده در زمینه مباحث فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، محرومیت‌زدایی و... موجود است. تنها گوشه‌ای از کار و همت والای بسیجیان شهرستان تحت عنوان نمایشگاه، جلوی دید شما قرار داده شده است.»

وی ادامه داد: «مهم تفکر بسیجی داشتن و جهادی کار کردن برای امید آفرینی در جامعه است. حضرت آقا فرمودند: به قله نزدیک هستیم؛ پس خستگی ممنوع. قله را فتح خواهیم کرد؛ اگر صبر و استقامت داشته باشید.» 
هاشمیان افزود: «یکی از موضوعاتی که همه باید به عنوان پایه‌های اقتدار نظام به آن توجه کنیم، حضور در رزمایش اصلی، یعنی ۱۱ اسفند در انتخابات است و باید حماسه‌ای دیگر بیافرینیم.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها