تعداد بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۱۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ - 2023 11 November
امام جمعه نی‌ریز غزه را نماد مقاومت خواند و گفت: «رژیم صهیونیستی بر سر دوراهی گرفتار شده است.»

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۹ آبان اظهار داشت: «اگر رژیم صهیونیستی آتش‌بس را بپذیرد، ذلیلانه است. از طرفی ادامه دادن جنگ هم برایش مفتضح خواهد شد و شکست خواهد خورد. آن‌ها توان مقابله با رزمندگان را ندارند و برای همین بمباران می‌کنند.»

ایشان اضافه کرد: «این همه جنایت جلوی چشم دنیا و از آن طرف سکوت مرگبار سازمان‌های بین‌المللی عجیب است. نتانیاهو باید طبق قوانین بین‌المللی به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شود؛ اما برعکس، اسلحه و امکانات به او می‌دهند. مهم نیست؛ مهم این است که آن‌ها قطعاً شکست خواهند خورد. مهم، بیداری است که دارد در دنیا به وجود می‌آید. این بیداری به نفع غزه و مسلمانان و به ضرر رژیم صهیونیستی است.»

خطیب جمعه نی‌ریز گفت: «هدف اصلی دشمنان، مخالفت با اسلام است. خودشان هم اعلام کردند می‌خواهند با کودک کشی جلوی بزرگ شدن کودکان را بگیرند تا مثل پدرانشان سلاح به دست نگیرند. این‌ها خودشان را قوم برتر می‌دانند و دیگران را به حساب نمی‌آورند. شما مردم هرچه می‌توانید به مردم غزه کمک مالی کنید؛ چراکه امروز یک وظیفه است.»

امام جمعه نی‌ریز با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: «هرچند با ابزار امروزی و با یک دکمه می‌توان همه چیز را به دست آورد؛ ولی هیچ چیز جای کتاب را نمی‌گیرد و نباید از کتاب خواندن غافل شوید. مطالعه کم باعث می‌شود اطلاعاتمان کافی نباشد. حداقل یک ساعت در شبانه‌روز برای مطالعه وقت بگذارید؛ آگاهی با مطالعه کردن به دست می‌آید.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها