تعداد بازدید: ۳۰۵
کد خبر: ۱۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ - 2023 04 November
امام جمعه نی‌ریز فلسطین را میدان حق و باطل نامید و گفت: «تقابل حق و باطل همیشه بوده و پیروزی با حق است.»

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۲ آبان‌ماه اظهار داشت: «میدان، میدان فلسطین و اسرائیل نیست؛ میدان، میدان حق و باطل است. یک طرف جبهه حق و یک طرف جبهه باطل است و مردم فلسطین بر حق هستند. تقابل حق و باطل همیشه بوده و قطعاً پیروزی با مردم فلسطین و لبنان است.»

ایشان افزود: «اگر کمک‌های آمریکا نبود، اسرائیل در همان روز‌های اول فلج شده بود. اما این حمایت مقطعی است و دشمنان ما را به خوبی نشناخته‌اند. تحولی در دنیا به نام نظم جدید دارد اتفاق می‌افتد و یکی از این نظم‌ها به خاطر مقاومت است. این وحدت نقش مؤثری در نظم جهانی خواهد داشت. ما شاهد نابودی استکبار جهانی هستیم که خودش می‌داند دارد نابود می‌شود. قطعاً پایان عمر مستکبران فرا رسیده و اندکی مقاومت لازم است.»

خطیب جمعه نی‌ریز گفت: «اگر قرار بر آتش‌بس باشد، مسیر قانونی خود را طی می‌کند؛ ولی تا زمانی که رژیم اشغالگر به جنگ ادامه می‌دهد، چاره‌ای جز مقاومت نیست. مقصر اصلی در این جبهه، آمریکای جنایتکار است و کسانی که در کنار آن‌ها قرار گرفته‌اند.»

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
0
انسان نميداند با چه زباني بگويد مصيبت واقعي همين جا در حال وقوع است . ابر چالش ما آب و خاك است كه به تاراج مي رود. محيط زيست ما است كه در آتش بي توجهي و كم داني قرباني مي شود. زياده خواهي و خودخواهي است كه بي توجه به زيست بوم منطقه مي تازاند. امروز بايد صداي فرياد كساني كه جايگاهي دارند مطالبه زير ساختها اين خاك باشد. موضوع مهم ما خانه ما است...
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها