تعداد بازدید: ۲۲۵۱
کد خبر: ۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴ - 2017 15 April
امام جمعه نی‌ریز:
آیت‌ا... سید محمد فقیه با بیان این که هیچ وقت از مصوبات و عملکرد شورا خبر نداشته، گفت که در شورای شهر برنامه‌ای که به نفع مردم باشد، اجرا نمی‌شود.
عابد نعمتی: امام‌جمعه شهرستان نی‌ریز در خطبه‌های نماز‌جمعه 25 فروردین 1396، از مردم خواست تا در انتخاب شورا فردی متدین، متعهد و فهمیده که بتواند از حقوق مردم دفاع کند انتخاب کنند؛ نه کسانی که به گفته ایشان دنبال عنوان باشند، تفریحانه دور هم بنشینند و هر کاری دلشان خواست بدون اطلاع مردم انجام دهند.

خطیب جمعه نی‌ریز گفت: «ما در این چند دوره هیچ وقت از مصوباتشان باخبر نشدیم؛ بعد می‌گویند چرا مردم عوارض خانه و ماشینشان را نمی‌دهند. خب باید ببینند آیا به نفعشان کاری صورت می‌گیرد و این عوارض در جای خود خرج می‌شود که بپردازند یا نه.»

آیت‌ا... فقیه از اعضای شورای شهر خواست با فرهیختگان و بزرگان مشورت کنند تا شهر پیشرفت کند. به عقیده ایشان، اگر مردم ببینند شهر آباد می‌شود، حتی بالاتر از عوارض هم می‌پردازند.

امام جمعه نی‌ریز از شهروندان خواست تا از اعضای شورا بخواهند توضیح دهند که در این مدت 4 سال چه کرده‌اند؟ چه کارهایی می‌توانستند انجام دهند که نکردند و مشکل کار کجا بوده است.

ایشان انتخابات را نشانه آزادی و مردم سالاری خواند و تأکید کرد در انتخابات ریاست جمهوری کسی را انتخاب کنید که دولت انقلابی و کابینه جهادی برای خدمت به مردم تشکیل دهد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سخنان امام راحل عنوان داشت: «ریاست جمهوری و وزارت هیچ ارزشی ندارد، جز این که احقاق حق کند. وگرنه آن رئیس جمهوری که دنبال مردم نباشد، هیچ ارزشی ندارد.»

آیت‌ا... فقیه در جایی دیگر به روز ارتش اشاره کرد و گفت: «اگر ما قدرت نداشته باشیم، دشمن به ما حمله می‌کند. خدا به ما دستور داده در درجه‌ای قرار بگیرید که دشمن مرعوب شود و به فکر حمله نیفتد.»


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها