تعداد بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۱۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳ - 2023 14 October
امام جمعه نی‌ریز مهمترین قدرت یک کشور را قدرت دین عنوان کرد و بر حفظ قدرت در همه زمینه‌ها از جمله نظامی، تأکید نمود.
خبرنگار: مهدی منفرد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های ۲۱ مهر ماه، با اشاره به آیاتی از  قرآن کریم، از لزوم جهاد در مقابل ظلم مطالبی را بیان کرد.

ایشان همچنین اظهار داشت: «دلیل این که با ما دشمن هستند، این است که ما جمهوری اسلامی هستیم و نوکر بیگانه نیستیم. اگر نوکر بیگانه بودیم، کاری به ما نداشتند. مصداق بارز آیات سوره حج، وضعیت فعلی فلسطین، لبنان و اسرائیل است.»

وی در خطبه دوم، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری گفت: «نیرو‌های مسلح دژ محکم امنیت، عزت و هویت ملی ما هستند. ما باید در همه زمینه‌ها قوی باشیم؛ از جمله نظامی، موشکی، هسته‌ای و زمینه‌های دیگر.

کسانی بودند که می‌گفتند مگر می‌خواهیم بجنگیم که موشک بخواهیم؟ مهمترین چیز برای قدرت یک کشور قدرت دین است که همه این‌ها باید در کنار هم باشد.»

خطیب جمعه نی‌ریز ادامه داد: «مسئله مهم امروز ما جنگ فلسطین و لبنان با اسرائیل است. مقام معظم رهبری فرمودند شکست غیر قابل ترمیم برای اسرائیل. اسرائیل چنان سیلی خورد که که غیر قابل اصلاح است.» 

ما باید قوی باشیم

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به مناسبت‌های هفته از جمله روز نابینایان، سازمان عقیدتی ارتش و روز پیوند اولیاء و مربیان اشاره کرد.  

وی گفت: «اولیاء و مربیان باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهند؛ چون فتنه‌های جدید متوجه نسل جوان و دانش‌آموزان است.»

حسینی در پایان، اشاره‌ای به سفر رئیس‌جمهور به فارس و معاون وی به نی‌ریز کرد و گفت: «این سفر بسیار پر برکت است؛ مشکلات مکتوب و تحویل رئیس سازمان برنامه و بودجه شده که ان‌شاءا... با برنامه‌ریزی و بودجه‌های پیش‌بینی شده، مشکلات کم کم حل شود.»

در پایان مراسم نماز جمعه، نمازگزاران با شرکت در راهپیمایی، از مردم فلسطین حمایت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها