تعداد بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۱۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸ - 2023 13 September
فرماندار نی‌ریز خطاب به مسئولان:
فرماندار نی‌ریز در جلسه شورای اداری از مسئولان خواست که پاسخ ارباب‌رجوع را به موقع دهند و کار آنها را راه بیاندازند.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

یعقوب خسروانی در جلسه شورای اداری شهرستان نی‌ریز که دوشنبه ۲۰ شهریور همزمان با جلسه پدافند غیرعامل برگزار شد، اظهار داشت: «پاسخ ارباب‌رجوع را به موقع دهید. بدترین حالت برای من این است که  ارباب رجوع در اداره کارش نشود، بیاید پیش من نامه بنویسم و بعدکارش انجام شود.»

وی افزود: «به نامه‌های بین ادارات اهمیت دهید تا وقت مردم تلف نشود. ضمن این که هیچ اداره کلی حق ندارد بدون هماهنگی با فرمانداری، تودیع و معارفه‌ای برای مسئولش داشته باشد.»

فرماندار نی‌ریز ضمن گلایه شدید از مسئولانی که بدون هماهنگی در جلسات فرمانداری حاضر نمی‌شوند یا به جای خود نماینده‌شان را می‌فرستند و کار مردم را به تأخیر می‌اندازند، گفت: «هر کس نمی‌تواند با برنامه‌های دولت که هدفش خدمت به مردم است هماهنگ شود، بگذارد و برود.»

وی خطاب به مسئولان افزود: «از خانواده شهدا فاصله نگیرید و با تفکر شهید و شهادت همراه باشید. اگر دولت‌ها برای رضای خدا کار کنند، همه چیز حل است. تمجید مقام معظم رهبری نباید به منزله غرور باشد؛ بلکه باید به عنوان پشتوانه معنوی و احساس مسئولیت بیشتر باشد؛ بنابراین خدمات را اطلاع‌رسانی کنید و اجازه ندهید خللی ایجاد شود. اصلاً برای من قابل پذیرش نیست که کسی یا مسئولی در جلسه‌ای شأن و خدمات دولت را زیر سؤال ببرد.»

خسروانی با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها با هفته دفاع مقدس، از مسئولان خواست که در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.  

وی همچنین از شهردار خواست تا تخفیف عوارض شهرداری را به همین مناسبت و با هماهنگی سریع با شورای شهر اعلام کند.

او در جایی دیگر، به بیان ویژگی‌های کارگزار جمهوری اسلامی پرداخت و اهمیت حساسیت روی بیت‌المال را یادآور شد.

در ادامه جلسه، رئیس اداره برق نی‌ریز با بیان این که پیک بار امسال را با موفقیت و کمترین خاموشی پشت سر گذاشتیم، عنوان داشت: «مشترکین صنعتی و کشاورزی همکاری خوبی داشتند. اما می‌دانید که تأمین برق پایدار منوط به وصول به موقع مطالبات است. از ابتدای سال، ۸۲ درصد مطالبات شهرستان وصول شده است. تعرفه‌های کشاورزی، صنعتی، خانگی و تجاری ۱۰۰ درصد وصول شده، اما وضعیت وصول تعرفه عمومی که ۸۰ درصد آن شامل سه سازمان است، خوب نیست و باعث شده یکسری اعتبارات را از ما کسر کنند و ۵۰ درصد بودجه تعمیرات را به ما ندهند.»

سرهنگ هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه نی‌ریز از ادارات خواست تا برنامه پیشنهادی خود برای هفته دفاع مقدس را ارسال کنند و با مسئول بسیج  ادارات هماهنگ باشند.

امام جمعه نی‌ریز هم گفت: «ممکن است دشمنان در سالروز اغتشاشات برنامه داشته باشند که باید آمادگی لازم وجود داشته باشد؛ چرا که دشمنان دست‌بردار نیستند.»

این جلسه همزمان با جلسه پدافند غیرعامل برگزار شده بود که به طور زنده از استان و در ارتباط مستقیم و همزمان با همه فرمانداری‌های استان پخش می‌شد.

در جلسه پدافند غیر عامل استان که با حضور معاون سیاسی - امنیتی استانداری، جانشین سپاه فجر و معاون عملیات فراجا و همچنین مدیران کل و دیگر مسئولان برگزار گردید، بر ضرورت آمادگی، خودایمنی و خودمراقبتی ادارات و سازمان‌ها در زمان وقوع بحران‌ها تأکید شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها