تعداد بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۱۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 2023 02 September
با رأی دادگاه تجدید نظر فارس، مجمع انتخابات هیئت فوتبال فارس باطل اعلام شد!

به گزارش فارس حواشی ایجاد شده در انتخابات هیئت فوتبال استان فارس باعث شد تا حرف و حدیث بسیاری پیرامون این مجمع شنیده شود و در این راستا مقام‌های قضایی نیز بیانیه‌ای صادر کردند.

حمیدرضا زارعی از جمله کسانی بود که برای کاندیداتوری در انتخابات هیئت فوتبال فارس ثبت‌نام کرد، اما در روز رأی‌گیری مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با رأی‌گیری غیرمخفی از اعضای مجمع خواست به حضور یا عدم حضور وی در انتخابات رأی دهند و اعضای مجمع اجازه شرکت در انتخابات را به او ندادند.

وی نیز بنابر ادعای خویش به دنبال احقاق حق خود بوده و از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری نموده است. یکشنبه گذشته بر اساس رأی دادگاه بدوی، انتخابات هیئت فوتبال فارس باطل اعلام شد و این انتخابات باید دوباره برگزار شود.

البته به طرف مقابل۲۰ روز فرصت داده شده تا به رأی صادره اعتراض کند که در صورت وقوع این اعتراض پرونده در دادگاه تجدید نظر قابل بررسی است.

به هر حال باید دید که سرنوشت فوتبال فارس و انتخابات این هیئت به کجا می‌رسد؟ و واکنش فدراسیون فوتبال به این قضیه چگونه خواهد بود؟ آنچه مشهود است این که فوتبال فارس از این حاشیه‌ها به شدت ضربه می‌خورد.

در انتخابات هیئت فوتبال فارس که اسفند پارسال برگزار شد، عبدالکریم نباتی، حسین قنبری، علیرضا یگانه‌مهر، محمدحسین صفاری و حسین حیاتی نامزد‌های ریاست این هیئت بودند که در پایان حسین قنبری با ۴۱ رأی رئیس جدید هیئت فوتبال فارس شد.

محمدحسین صفارزادگان دیگر کاندیدا، ۶ رأی و عبدالکریم نباتی هم ۷ رأی کسب کرد.

همچنین یک رأی سفید نیز به صندوق انداخته شد. قبل از شروع رأی‌گیری حسین حیاتی و علیرضا یگانه مهر از شرکت در انتخابات انصراف دادند.

شنیده‌ها حاکی است اگر مجمع انتخاباتی هیئت فارس باطل شود، تمام احکام انتصابی نیز باطل خواهد شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها