تعداد بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۱۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ - 2023 28 August
تا پایان سال انجام می‌شود:
در ۵ ماهه ابتدای سال ۵۰ هزار متر مربع از معابر خاکی شهر آسفالت شده و تا پایان سال، ۱۵۰ هزار مترمربع دیگر با هزینه ۳۰ میلیارد تومان آسفالت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نی‌ریز، با تلاش واحد عمران و در ادامه پروژه آسفالت معابر خاکی سطح شهر، عملیات جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت کوچه‌های خاکی سمت شرق بولوار آزادی، حدفاصل جنوب خیابان، ولی عصر (عج) تا شمال خیابان انقلاب به مساحت بیش از ۶ هزار متر مربع انجام شد.

در پنج ماه ابتدای سال جاری بیش از ۵۰ هزار مترمربع از معابر خاکی سطح شهر توسط شهرداری نی‌ریز آسفالت شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع دیگر از کوچه ها‌ی خاکی شهر زیرسازی و آسفالت شود.

ارزش ریالی این پروژه معادل ۳۰ میلیارد تومان خواهد بود.

با وجود افزایش شدید قیمت قیر و سایر مصالح مصرفی، شهرداری با استفاده از ماشین‌آلات سازمانی و همچنین با تولید مصالح Base در کارگاه سنگ‌شکن شهرداری، ضمن صرفه‌جویی چشمگیر، زیرسازی و آسفالت معابر خاکی شهر را با اولویت معابر قدیمی‌تر و مناطق با جمعیت بیشتر، همچنان ادامه می‌دهد.

زیرسازی، لبه‌گذاری و جدول‌گذاری معابر خاکی نقاط کمتر برخوردار شهر با تلاش شهرداری نی‌ریز

به گزارش روابط عمومی شهرداری نی‌ریز، در ادامه توجه شهرداری به نقاط کمتر برخوردار شهر، عملیات خاکریزی، تسطیح و کوبش معابر خاکی شهر و همچنین جدول‌گذاری و احداث کانیوو (آبراه بتنی) در این کوچه‌ها با تلاش واحد عمران شهرداری نی‌ریز در حال انجام است.

در این پروژه از ابتدای سال جاری معابر خاکی شهر با اولویت قدمت و جمعیت محلات زیرسازی شده و این فرآیند تا قبل از فصل بارندگی ادامه خواهد داشت.

پروژه زیرسازی و خاکریزی معابر خاکی شهر، به منظور ایمن‌سازی مسیر کوچه‌ها و با هدف رفاه حال شهروندان از طریق سهولت تردد خودرو‌ها و پیشگیری از آبگرفتگی معابر در هنگام بارندگی، در حوزه معاونت فنی و شهرسازی شهرداری نی‌ریز تعریف شده و با استفاده از ماشین‌آلات، نیروی انسانی و امکانات شهرداری و پیمانکاران طرف قرارداد در حال اجرا است.

جدول‌گذاری و کانیوو‌گذاری معابر خاکی سطح شهر از ابتدای سال ۱۴۰۲ شروع شده و با اولویت معابر خاکی نقاط کمتر برخوردار شهر، بافت فرسوده و بافت ناکارآمد شهری از جمله معابر فرعی منشعب از خیابان‌های احمد نی‌ریزی، امام خمینی، شهید صدوقی، امام مهدی، ولی‌عصرو بولوار‌های آزادی، شهید زردشت، شهید کلانتری و سایر نقاط شهر اجرا شده یا تا پایان سال اجرا خواهد شد.

در قالب این پروژه‌ها، بیش از ۵۰ هزار متر مربع از معابر شهر خاکریزی و بستر‌سازی خواهد شد و متراژ عملیات کانیوو‌گذاری به بیش از ۴ هزار مترطول خواهد رسید.  

ارزش ریالی این پروژه بیش از یک و نیم میلیارد تومان است که از محل اعتبارات عمرانی بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ تأمین و هزینه خواهد شد.  

نوشتنی است آبراه‌های بتنی ویژه دفع آب‌های سطحی ناشی از بارش‌های آسمانی است و نباید برای دفع فاضلاب خانگی مورد استفاده قرار گیرد.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
0
0
وقتی پولش رو جلو جلو از مردم میگیرید تبلیغ نداره دیگه !!!!
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها