تعداد بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۱۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 2023 22 July
فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۴۰۰ کیلو تریاک و دستگیری ۶ قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عظیم‌ا... کرمی از کشف ۱۵۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات مأموران انتظامی نی‌ریز خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی‌ریز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیری تریاک را از طریق محور‌های مواصلاتی این شهرستان انتقال دهند.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محور مورد نظر اعزام شدند و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و همچنین گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس، در نهایت دستگاه وانت نیسان را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه فرار کرد.

فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران موفق شدند این خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۱۵۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

سرهنگ کرمی همچنین گفت: با تلاش مأموران پلیس نی‌ریز، ۱۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از سواری پژو کشف شد.  
وی افرود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز حین گشت‌زنی در محور روستایی حاجی‌آباد، به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.

او با بیان این که راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری شد، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچی با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه خودرو را رها کرد و متواری شد.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با بیان این که در بازرسی از آن خودرو، ۱۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

سرهنگ کرمی در ادامه از توقیف یک سواری سمند و کشف ۷۸ کیلو تریاک خبر داد.

وی اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی نی‌ریز به همراه کارکنان یگان تکاوری استان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی سیرجان- شیراز به یک سواری سمند مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز افزود: مأموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۷۸ کیلو تریاک کشف کنند.

وی خاطر‌نشان کرد: در این خصوص راننده و دو سرنشین دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

او همچنین از توقیف سواری ال‌۹۰ و کشف ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ کرمی گفت: مأموران انتظامی نی‌ریز حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری ال‌۹۰ مشکوک شدند و آن را با اقدامات فنی و تخصصی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو، ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در پشت شیشه عقب جاسازی شده بود کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: اقدامات قاچاقچیان در این شهرستان به هیچ وجه از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها