تعداد بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۱۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹ - 2023 16 July
جام والیبال آزاد
توزیع برق در رقابتی که ۲ ساعت به طول انجامید در برابر با جهان آباد متوقف شد.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

هفته یازدهم مسابقات لیگ والیبال آزاد نی‌ریز شنبه ۱۷ تیر برگزار شد و توزیع برق که در تمامی بازی‌ها به برتری رسیده بود، مقابل جهان آباد با قبول شکست ۳ بر ۲ اولین ناکامی را تجربه کرد.

در سِت اول توزیع برق بازگشت رؤیایی و خیره کننده‌ای به بازی داشت و ضمن جبران اختلاف ۱۱ امتیازی موفق شد این سِت را با نتیجه ۲۸ به ۲۶ پیروز شود.

در این سِت توزیع برق با سرویس‌های بی نقض و خوب تیم جهان‌آباد غافلگیر شد و همین موضوع عاملی شد تا توزیع برق تمرکز خود را تا اواسط سِت از دست بدهد؛ اما در ادامه جهان‌آباد روند مثبت خود را از دست داد و نتوانست عملکرد خود را ادامه دهد و باعث شد تا نتیجه را واگذار کند.

خارج از بازی احساسی و هیجانی که در سِت اول دچار آن شدند، در سِت دوم این بار جهان آباد منطق و برنامه را در دستور کار قرار داد و با سرویس‌ها و دفاع مطلوب روی تور توانست راه پیروزی را در این سِت روی توزیع برق ببندد و با حساب ۲۵ به ۲۰ پیروز شود و بازی را خیلی زود به تساوی بکشاند.

سِت سوم که با تنش همراه بود، بازیکنان جهان آباد در امتیازات پایانی نسبت به تصمیم داور خط معترض شدند.

در این سِت توزیع برق توانست با برتری نسبی ۲۵ بر ۲۱ پیروز شود تا در سِت شماری ۲ بر ۱ از حریف خود پیشی بگیرد.

در سِت چهارم با توجه به روند بازی که برتری جهان آباد را نشان می‌داد، این تیم با استفاده از همان تاکتیک استفاده از سرویس قدرت خود را نشان داد و با توپ‌گیری‌های مناسب در قسمت عقب زمین و حملات مؤثر توانست این سِت را با حساب ۲۵ - ۱۹ پیروز شود و بار دیگر بازی را به تساوی بکشاند.

سِت پنجم بر خلاف چهار سِت قبل از زیبایی و هیجان بالایی برخوردار بود.

جهان آباد در این سِت نیز با توپ‌گیری‌ها و دفاع خوب روی تور توانست توزیع برق را به اشتباه وادارد و با نتیجه ۱۵ به ۸ مقابل این تیم به پیروزی دست یابد و اولین شکست را به توزیع برق تحمیل کند.

در این بازی برادران سید محمد و حمید کشفی مانند بازی‌های قبل درخشان نبودند.

مؤثرترین بازیکن میدان محمدرضا رضایی و بهترین سرویس زن حسین فرپور از تیم جهان آباد لقب گرفتند و محمدرضا عابدی نیز به عنوان بازیکن اخلاق از تیم جهان آباد معرفی شد.

مجید پوزشی داور ۱، آرش تمنادار داور ۲، کوثر آدینه‌کار منشی، طاهره متولی کمک منشی و ناظر بازی و داوری، و محمدرضا پوزشی سرپرستی بازی را عهده‌دار بودند.  

برق از جریان ایستاد

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها