تعداد بازدید: ۲۳۵
کد خبر: ۱۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 2023 15 July
خطیب جمعه نی ریز با بیان این که مسئولان در تلاش برای رفع مشکل کم آبی و افت فشار آب شرب هستند گفت: «سربسته عرض می کنم؛ امیدوارم این کم آبی بوی سیاسی کاری نداشته باشد.»

حجت الاسلام عقیل شفیعی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۳ تیر ماه اظهار داشت: «ان شاءا… تلاش مسئولان برای رفع افت فشار آب به نتیجه برسد. امید که قلب‌های خشکیده مردم بیش از این مورد اذیت و آزار قرار نگیرد.»

خطیب جمعه نی ریز به سالروز تأسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: «شورای نگهبان نهادی است که مورد تأیید صد درصدی امام راحل و مقام معظم رهبری است. نهاد انقلابی که صد درصد انقلابی مانده است. اما امروز شروع به تضعیف آن کرده‌اند؛ چرا که محکم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است. شاید برخی افراد اطلاعات کمی دارند و سخنانشان مغرضانه نباشد؛ اما برخی خواسته یا ناخواسته لب به تضعیف آن می‌گشایند.»

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در شهرستان نی ریز افزود: «شورای نگهبان به بهترین شکل ممکن هم انتخابات آتی را برگزار خواهد کرد و هم در تأیید صلاحیت‌ها به بهترین شکل و با شفافیت کامل وارد خواهد شد. ما با هیچ کس عهد اخوت نداشته و با هیچ کسی دشمنی نداریم. ما پای آرمان‌های انقلاب و عهد با شهدا ایستاده‌ایم.»

وی به درخواست و مطالبه برخی بانوان شهرستان نی‌ریز اشاره کرد که در آن گفته بودند متأسفانه امروز برای داشتن یک پوشش و لباس اسلامی در شهر حیران و سرگردانیم.
او بیان کرد: «مسئولان کی می‌خواهند وظیفه خود را انجام دهند؟ من به نمایندگی از شما مردم می‌گویم که مسئولان باید اقدام عاجل داشته باشند.

دومین پیام من به کاسبان و بازاریان است؛ حواسمان باشد به خاطر کمی سود بیشتر لباسی نیاوریم که مشتری بیشتری دارد. چه بسا این لباس نامناسب را دختر عفیفه‌ای به ناچار تهیه کند و باعث گناهی شود که خانواده‌ای را از بین ببرد.»

حجت الاسلام شفیعی به اهمیت تقوا در جامعه و خانواده اشاره کرد و گفت: «ازدواج و تشکیل خانواده باید مایه آرامش باشد تا نتیجه بدهد. اما اگر باعث این نشد، باید ببینیم چقدر از دستورات دین فاصله گرفتیم که این گونه شده است. باید نگاه کنیم که در ازدواج چقدر دستورات دین را اجرا می‌کنیم؛ دینی که برای کوچک‌ترین و ابتدایی‌ترین مسائل دستورالعمل دارد.

هر چقدر به دین نزدیک‌تر شویم، به آرامش نزدیک‌تر خواهیم شد. مسئولان عزیز! برای آسان شدن ازدواج کاری کنید. این فرصت همیشه برای شما نیست که بتوانید این تسهیلگری را انجام دهید. والدین عزیز! به جوانانتان مشورت و راهنمایی دهبد و آن‌ها را هدایت کنید.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها