تعداد بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۱۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ - 2023 08 July

همانطور که پوشیدن لباس در خارج از خانه قواعد و برنامه خاص و متفاوتی دارد، باید برای لباس پوشیدن در خانه هم قواعدی را در نظر بگیریم تا در منزل هم ظاهری مرتب و شیک و جذاب داشته باشیم. 

تعویض لباس قبل از خواب
هیچگاه با لباسی که در طول روز پوشیده‌اید و آلوده شده و بوی عرق و غذا می‌دهد، به رختخواب نروید و هنگام خواب لباس مخصوص خوابیدن را به تن کنید.

پوشیدن لباس‌های رنگ روشن
در خانه نیز به رنگ لباس خود توجه کنید و به جای پوشیدن لباس‌های تیره، لباس‌های رنگی بپوشید. تنوع رنگی لباس‌هایتان در خانه باید بیشتر باشد و طی روز از رنگ‌های روشن مانند کرم، طوسی، شیری، سفید و صورتی کمرنگ استفاده کنید. زیرا رنگ‌های روشن حس زندگی خوب را به شما منتقل می‌کند. می‌توانید از رنگ‌هایی که تا به حال نپوشیده‌اید در خانه استفاده کنید و تغییری در خود ایجاد کنید.

رعایت نظافت شخصی
شما باید در خانه نیز تمیز و مرتب باشید و به لباس‌های خود اهمیت بدهید. سعی کنید به محض کثیف شدن و بو گرفتن لباس‌هایتان آن‌ها را تعویض کنید و هر روز یا یک روز در میان لباس خود را بشویید.

توجه به جنس و کیفیت
لباس‌های خانگی هم باید جنس و کیفیت مرغوبی داشته باشد، زیرا لباس خانگی باید زود به زود شسته شود. پس اگر می‌خواهید لباس شما بعد از دو بار پوشیدن تغییر رنگ و حالت نداشته باشد به کیفیت آن فکر کنید و تنها به ارزان بودن آن نیاندیشید.

نپوشیدن لباس کهنه
لباس‌های کهنه و رنگ و رو رفته را دور بریزید و لباس‌هایی که سوراخ شده، تغییر رنگ داده یا وایتکس روی آن‌ها ریخته، مناسب پوشیدن در خانه نیستند و همه را دور بریزید.

ست کردن لباس‌ها
برای داشتن ظاهری خوب و جذاب در خانه، لباس‌های هماهنگ با هم را بپوشید و بلوز و شلوار، شومیز و دامن و... را ست کنید. برای عمل به این روش نگاهی به لباس‌های خانگی که در کمد دارید بیندازید و ببینید کدام یک از این بلوز و شلوار‌ها را می‌توانید با همدیگر بپوشید.

توجه به سایز لباس
در خانه لباس‌هایی بپوشید که سایزتان باشد. نباید تنگ یا خیلی گشاد باشد.

ادامه دارد

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها