تعداد بازدید: ۹۵
کد خبر: ۱۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ - 2023 08 July

۱- هر ورزشی که اکسیژن را به بدن برساند کنترل فشار روانی را آسانتر می‌کند. از ورزش‌های رایگان مثل پیاده‌روی یا تنفس درست بهره بگیرید.

 منظور از تنفس درست، همان تکنیک ۴۷۸ است که توسط دکتر ویل از دانش آموختگان دانشگاه هاروارد ابداع شده است.

به این صورت:
ابتدا به مدت ۴ ثانیه نفس را فرو دهید، سپس به مدت ۷ ثانیه نگه داشته، در نهایت به مدت ۸ ثانیه اجازه دهید که هوا از ریه‌هایتان خارج شده و این مراحل را چندین بار تکرار کنید؛ بین ۱۵ تا ۳۰ بار!

۲- با تکنیک دو مرحله‌ای دکتر گی هندریکس، برای خود یک رژیم غذایی متناسب و پرانرژی ایجاد کنید.

به این صورت: مرحله اول: غذایی که دوست دارید بخورید.

مرحله دوم: حساسیت بدن خود را ۴۵ تا ۶۰ دقیقه بعد در نظر داشته باشید؛ اگر احساس راحتی و پرانرژی بودن داشتید، غذایی که خورده‌اید پرانرژی بوده؛ اما اگر این احساس را نداشتید، غذای شما انرژی زا نبوده. 
در عرض یک هفته می‌توانید یک رژیم غذایی که مختص بدن شما است تدارک ببینید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها