تعداد بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۱۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ - 2023 08 July
جام والیبال آزاد بزرگسالان
تغییر نام ناجا به اکسیژن هم حاصلی برای آن‌ها در پی نداشت تا مقابل جهان‌آباد هم تن به شکست بدهد.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

دهمین هفته از مسابقات لیگ والیبال آزاد نی‌ریز شنبه ۱۰ تیر برگزار شد و تیم ناجا که با ترکیبی متفاوت و با تغییر نام به اکسیژن به مصاف جهان آباد می‌رفت، این بار هم نتوانست طعم پیروزی را بچشد و با نتیجه ۳ بر ۱ شکستی دیگر را پذیرا شد.

در این بازی و در سِت نخست، اکسیژن با هدایت هادی مصباحی که تنها صاحب یک پیروزی در بازی اول مقابل آریا پارس بسترم با نام ناجا شده بود، با ترکیبی از بازیکنان ناشناخته و غیربومی پا به میدان گذاشت و بدون شناخت قبلی از تیم حریف رو در روی جهان‌آباد قرار گرفت و به دلیل ناهماهنگی در بازی نتیجه را با حساب ۲۵ به ۱۸ واگذار کرد.

سِت دوم نیز مشابه سِت اول بود و اکسیژن همچنان ناهماهنگ و با دفاع ضعیف روی تور ناکارآمد نشان داد و مقابل حملات برنامه‌ریزی شده از سوی بازیکنان جهان آباد متزلزل بود و این سِت را ۲۵ بر ۱۹ شکست خورد.

هرچقدر در سِت اول و دوم جهان آباد عملکرد خوبی نسبت به اکسیژن داشت و توانست با پیروزی زمین را ترک کند، اما در سِت سوم پاس‌های اشتباه و توپ‌گیری نامطلوب از جانب بازیکنان جهان‌آباد باعث فرصت سوزی آن‌ها در این سِت شد تا اکسیژن بتواند نتیجه ۲۵ بر ۱۹ را به دست آورد و در سِت شماری ۲ بر ۱ شوند.

سِت چهارم توفیقی برای اکسیژن در بر نداشت و اشتباه در جای‌گیری و از دست دادن امتیازات سرویس در چند مرحله راه پیروزی در این بازی را برای جهان آباد فراهم ساخت تا با حساب ۲۵ به ۱۸ پیروز شود و همچنان هادی مصباحی را در حسرت پیروزی دوم باقی بگذارد.

در این بازی حسین فرپور و علی محمد رستگار هر دو از تیم جهان آباد به ترتیب به عنوان امتیازآورترین و مؤثرترین بازیکنان شناخته شدند و محمدرضا پوزشی که تا پیش از این سرپرستی چند مسابقه را برعهده داشت به عنوان بازیکن اخلاق از تیم اکسیژن انتخاب شد.

حامد رستم‌پور به عنوان داور ۱، مجید پوزشی داور ۲، طاهره متولی منشی و کوثر آدینه کار کمک منشی بودند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها