تعداد بازدید: ۶۷۶
کد خبر: ۱۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ - 2023 08 July
گیمر
سونیک، این جوجه تیغی آبی دوست‌داشتنی، بخشی از خاطرات کودکی بسیاری از ما است.

با معرفی شخصیت سونیک، مجموعه بازی‌هایی شکل گرفت که سال‌ها به جذاب‌ترین شیوه ممکن ما را پای کنسول سگا سرگرم می‌کرد.

محبوبیت سونیک با سرعت سرسام‌آورش در بازی‌های رنگارنگ شرکت سگا روز‌به‌روز افزایش پیدا می‌کرد و طرفداران بازی‌های ویدئویی تصور دنیای بدون سونیک برایشان سخت بود.

سونیک فقط یک جوجه‌تیغی پر‌سرعت در بازی‌های ویدئویی نبود، بلکه یک چهره‌ی شناخته‌شده و مهم در صنعت سرگرمی و فرهنگ عامه بود.

هم‌چنین به نوعی نماینده‌ی تمام عیار سگا در مبارزه‌اش با نینتندو بود. اما از بخت بد، سرعت سرسام‌آور سونیک به گرد پای پیشرفت سریع صنعت بازی‌های ویدیویی نرسید و به تدریج با ارائه‌ی نسخه‌های ضعیف از این فرنچایز، سونیک به گوشه‌ای رانده شد و سگا هم عطای ساخت کنسول‌های بازی را به لقایش بخشید و دیگر شاهد روز‌های درخشان سونیک نشدیم.

این مجموعه بازی در سبک سکوبازی است و باید در کمترین زمان ممکن تمام دشمنان را از بین برد و مرحله را به اتمام رساند.

او در منطقه گرین هیل ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کند. سونیک یک خارپشت آبی رنگ است؛ ولی نه یک خارپشت معمولی، بلکه سریع‌ترین خارپشت جهان است. یکی از برجسته‌ترین قابلیت‌های سونیک سرعت آن است. تقریباً هیچ موجودی نمی‌تواند سریع‌تر از آن حرکت کند. هنگامی که او هفت الماس آشوب را به دست می‌آورد، دیگر چیزی جلودار او نیست.

با انتشار اولین عنوان در سال ۱۹۹۱، سونیک به عنوان نماد شانس‌بیار شرکت سگا چنان اوج گرفت که حتی مدتی قهرمان افسانه‌ای بازی‌های ویدئویی نینتندو، ماریو را هم پشت سر گذاشت. از آن زمان به بعد سونیک به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی‌های ویدئویی تبدیل شد و مجموعه به فروشی بیش از ۸۰ میلیون رسید.

طراحی‌های سونیک
طراحی‌های شخصیت سونیک پایدار نبوده و به مرور زمان دست خوش تغییرات شده است.

اوشیما می‌گوید که سر سونیک را با الهام از فلیکس، شخصیت اصلی کارتون گربه ملوس طراحی کرده و بدن آن را با نگاهی به میکی ماوس ساخته است. چکمه‌های سونیک نیز تقلیدی از چکمه‌های مایکل جکسون هستند و رنگ قرمز شنل او نیز به قرمزی لباس بابانوئل مربوط است.

سونیک کلاسیک
شکل اولیه سونیک نام دارد که در آن چشم‌های آن سیاه و رنگ بدن آن آبی کم رنگ است.

سونیک مدرن
طراحی از سونیک که دارای طرفداران بیشتری است دو چشم‌های آن سبز و رنگ پوست آبی تیره و اندازه‌اش از طراحی قبلی خود (سونیک کلاسیک) بلندتر است.

سونیک بوم
در این سونیک به دور دست‌های او پارچه‌هایی بسته شده است، دقیقاً مطابق طراحی (سونیک مدرن) بازطراحی شده است با این تفاوت که این‌بار اندازه او کمی بزرگ‌تر و تعداد خارهایش نیز بیشتر است. همچنین سونیک بوم یک مچ بند هوشمند دارد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها