تعداد بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۱۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ - 2023 08 July
امام جمعه نی‌ریز عید غدیر را روز تبیین خط حق از جریان نفاق توصیف کرد و گفت شیعه باید بصیرت داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه 16 تیرماه اظهار داشت: «ولایت مقام معظم رهبری منتسب به امام زمان و ولایت امام زمان منتسب به امام علی و خدا است. کسانی که طور دیگری سخن می‌گویند، ولایت ندارند. شیعه باید هشیار بوده و بصیرت داشته باشد. امسال سال انتخابات است و باید حواسمان جمع باشد. این انتخابات با انتخابات خبرگان رهبری همزمان شده است. از حالا دارند شیطنت می‌کنند که در انتخابات حاضر نشوید. از حالا نیرو تربیت کرده‌اند و تبلیغ نیروهای نابخرد خودشان را می‌کنند تا آنها را وارد عرصه کنند. اما ما باید حواسمان جمع باشد.»


ایشان در جایی دیگر گفت: «امروز کرانه باختری توسط صهیونیست‌های خائن مورد تعرض قرار می‌گیرد. آنها می‌خواستند منطقه را تصرف کنند؛ ولی سیلی خوردند و به هدف نخواهند رسید.»


خطیب جمعه نی‌ریز با اشاره به جریان قرآن‌سوزی عنوان داشت: «همان طور که می‌دانید، هر از گاهی قرآن را آتش می‌زنند. قبلاً هم چنین مسائلی بوده و همان سال‌ها قرآن پرفروش‌ترین کتاب شده و مردم دنیا بیشتر متوجه این کتاب آسمانی شده‌اند. حالا نیز خدا را شکر می‌کنیم که دشمنان ما احمقند. چرا که خیزش اسلام‌گرایی زیاد شده و همه دنیا منتظرند که یکی بیاید و آنها را از این ظلم و جور نجات دهد.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها