تعداد بازدید: ۲۹۷
کد خبر: ۱۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ - 2023 05 July
سالن آمفی‌تئاتر اداره ارشاد تا پایان مرداد بازسازی می‌شود / سالن کتابخانه عمومی را می‌توان به سینما تبدیل کرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و معاونان وی، دیداری دو روزه از نی‌ریز داشتند.

حمیدرضا قانعی و معاونان وی در سفر به نی‌ریز، عصر سه‌شنبه ۱۳ تیر با هنرمندان و اعضای انجمن‌های مختلف هنری دیدار داشتند.

در این نشست، هنرمندان به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود از جمله مشکل ساختمان سالن آمفی‌تئاتر و نداشتن سینما در نی‌ریز پرداختند و در پایان، مدیر کل ارشاد پاسخگوی سخنان آن‌ها بود. وی قول داد تا پایان مردادماه، این سالن تعمیر و بازسازی شود. شرح این جلسه را در شماره آینده نی‌ریزان فارس بخوانید.

آن‌ها صبح چهارشنبه ۱۴ تیرماه و پس از جلسه‌ای با فرماندار، در مکان مقبره احمد نی‌ریزی حضور یافتند و از استاد سید عطاءا... طغرایی رئیس انجمن خوشنویسان نی‌ریز تجلیل کردند.  

در این مراسم، استاد طغرایی با بیان این که انجمن خوشنویسان نی‌ریز شرایط مناسبی از نظر مکان و تجهیزات ندارد، از مدیر کل ارشاد خواست تا در جهت تجهیز این مکان و ایجاد شرایطی آبرومند برای آن همکاری کند.

در ادامه، حمیدرضا قانعی و همراهان، در راستای اجرای طرح «صحبت یار» که در جریان آن قرار است از ۱۵۰ پیشکسوت هنری و فرهنگی استان تجلیل شود، از استاد سیدعطاءا... طغرایی تجلیل کردند.

مدیر کل ارشاد سپس در منزل معلم و هنرمند شهید حمید شعبان‌پور حاضر شد و از مادر و خانواده وی تجلیل کرد.

او در ادامه از کتابخانه عمومی و سالن قدیمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید کرد.

قانعی تأکید کرد که با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی می‌توان این سالن را تبدیل به سینما کرد که در این صورت اداره کل فرهنگ و ارشاد، هزینه بازسازی صندلی‌ها و دیگر تجهیزات آن را می‌پردازد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بازدید از مسجد جامع کبیر، به مؤسسه فرهنگی هنری کوثر نور تارم رفت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن، پای سخنان مدیر این مؤسسه و کارکنان هفته‌نامه نی‌ریزان فارس و کتابخانه کوثر نشست.

حضور مدیر کل ارشاد در نی‌ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها