تعداد بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۱۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹ - 2023 30 June
لیگ والیبال آزاد نی ریز
پیروزی دراماتیک توزیع برق
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

لیگ والیبال نی‌ریز در حالی ادامه یافت که توزیع برق در یک بازی نفس گیر از سد شهید نگهداری گذشت و در مسابقه دو تیم بختگان و سنگبری برادران بیگی برق  محل برگزاری توسط مسئول سالن قطع شد.

هفته نهم این رقابت‌ها با دو بازی شنبه ۳ تیر درسالن شماره ۱ ورزشگاه شهدا برگزار شد. در اولین دیدار توزیع برق مقابل شهید نگهداری با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

این پیروزی برای توزیع برق درحالی به دست آمد که این تیم سِت‌های اول و دوم را با پیروزی ۲۵ به ۱۹ و ۲۷ به ۲۵ برنده شد و در ادامه شهید نگهداری با ارائه یک بازی برتر در سِت‌های سوم و چهارم توانست با نتایج ۲۵-۱۹ و ۲۵-۲۳ بازی را به تساوی بکشاند.

اما در سِت سرنوشت ساز پنجم توزیع برق باز هم به لطف درخشش برادران سید محمد و سید حمید کشفی که از سوی تیم آنالیز مسابقه مؤثرترین و امتیازآورترین بازیکنان میدان معرفی شدند، با حساب ۱۶ به ۱۴ پیروز شد و سومین پیروزی متوالی خود را به دست آورد.

در این مسابقه بازیکن اخلاق نیز معرفی شد و سعید شیخعلی درحالی که یک کارت زرد از داور اول مسابقه دریافت کرده بود، به این عنوان دست یافت.

در این بازی علیرضا جوکار داور ۱، محمدرضا پوزشی داور ۲، هادی مظفری سرپرست بازی، آرش تمنادار ناظر داوری، کوثر آدینه کار منشی و الناز قهرمانی کمک منشی بودند.

اما در دومین مسابقه از این هفته که بین تیم‌های بختگان و سنگبری برادران بیگی انجام شد، در حالی که بازی سِت چهارم خود را سپری می‌کرد، مسئول سالن با ورود به محل برگزاری پس از صحبت با داور یک دیدار اقدام به قطع برق سالن کرد و برای دقایقی در بازی وقفه افتاد و سپس  برق وصل شد و  بازی ادامه یافت.

اعتراض مسئول سالن به این بود که برگزاری مسابقات از سانس‌های خریداری شده بیشتر به طول انجامیده بود.

به  گفته وی در مسابقات هفته‌های قبل نیز این تذکر چندین بار به مسئولان برگزاری مسابقات والیبال داده شده بود.

در این بازی سنگبری برادران بیگی توانست با حساب ۳ بر ۱ و با نتایج ۲۵ بر ۱۶ در سِت اول، ۲۵ به ۱۵ در سِت دوم و ۲۵ بر ۱۹ در سِت چهارم پیروز شود.

بختگان نیز تنها در سِت سوم موفق به برد ۲۵ بر ۲۳ شد که برای این تیم در این مسابقه حاصلی در بر نداشت.

به دلیل حواشی که در سِت پایانی ایجاد شد، مؤثرترین و امتیازآورترین بازیکن در این مسابقه اعلام نشد.

 در کنار آرش تمنادار، حامد رستم‌پور به عنوان داور ۲، طاهره متولی منشی و مجید پاکیزه‌دامن خبرنگار ورزشی هفته نامه نی‌ریزان فارس کمک منشی بودند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها