تعداد بازدید: ۱۷۷۸
کد خبر: ۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ - 2017 01 April
امام جمعه موقت شیراز گفت: دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدامات زیادی انجام داده و نمی توان خدمات دولت در این حوزه را نادیده گرفت.
به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به نام گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتعال از سوی مقام معظم رهبری افزود: نیازمند کارهای بیشتر و عزم ملی در زمینه اقتصاد مقاومتی در کشور هستیم و همگان در خصوص اقتصاد مقاومتی در کشور مسئول هستند.

وی افزود: امروز مساله بیکاری و اشتغال از مهم ترین مسایل جامعه ما است و همه در این زمینه مسئول هستند و مردم نیز باید برای رونق اشتغال و تولید در کشور با راه اندازی کارگاه‌های کوچک، حرکت پویایی داشته باشند.

امام جمعه موقت شیراز گفت: پیام نوروزی مقام معظم رهبری و سخنرانی ایشان در حرم مطهر امام رضا (ع) پیام‌های مهمی داشت که حجت را بر همگان تمام کرد.

وی ادامه داد: امسال نیز مقام معظم رهبری مانند سال های گذشته بر حرکت در مسیر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کردند و تولید و اشتغال ،دغدغه های اصلی ایشان هستند که بر این اساس امسال را به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری کردند.

امام جمعه موقت شیراز اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های کشور در حوزه منابع نفت، گاز و معادن، باید از این منابع برای رفع معضل بیکاری و اشتغال در کشور بهره گرفت.

رضوی اردکانی با بیان این که باید موانع بر سر راه اقتصاد مقاومتی و اشتغال در استان برداشته شود گفت: بانک ها و بهره های غیر معقول 17 و 20 درصد یکی از موانع اصلی عدم تحقق اقتصاد مقاومتی است و با این بهره ها چرخ های اقتصاد در کشور و استان نمی چرخد.

امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: رای بالای مردم در روز 12 فروردین به جمهوری اسلامی، شاکله نظام اسلامی را مشخص کرد و جمهوری اسلامی به عنوان خون بهای شهدا تا به امروز به عنوان یک امانت حفظ شده است.

وی اضافه کرد: جمهوریت ظاهر و اسلامیت محتوای نظام ما است و از این رو انتظار می رود ، مردم ما در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه حضور چشمگیر و گسترده داشته باشند.

رضوی اردکانی ادامه داد: مردم باید در این دو انتخاب با بررسی‌های دقیق، افراد اصلح را برای کشور برگزینند؛ رای مردم در امور کشور تعیین کننده است.

منبع: خبر جنوب
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها