تعداد بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۱۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 2023 24 June
لیگ والیبال آزاد
توزیع برق نی‌ریز در تقابل با سنگبری برادران بیگی، توانست به سختی حریفش را شکست دهد.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

با برگزاری مسابقه توزیع برق و سنگبری برادران بیگی، هفته هشتم مسابقات والیبال آزاد نی‌ریز شنبه ۲۷ خرداد به اتمام رسید و توزیع برق جایگاه خود را بهبود بخشید.

در این مسابقه که برادران سید محمد و حمید کشفی بیشترین نقش را در پیروزی تیمشان داشتند در سِت اول و از همان دقایق ابتدایی بازی، سنگبری برادران بیگی بازی را خوب آغاز کرد و حتی فاصله امتیازی خود را به عدد ۸ رساند.

اما توزیع برق با یک برنامه منظم توانست این اختلاف امتیاز را جبران کند و با استفاده از پاس‌های کوتاه و سرعتی که عمده آن از سوی برادران کشفی صورت می‌گرفت در یک بازی تماشایی و نفس گیر با نتیجه ۲۸ به ۲۶ پیروز شود.

در این سِت هرچند تا اواسط بازی توزیع برق در توپ گیری‌ها ناموفق عمل کرد، اما عارف طبیعی لیبرو تیم توانست این ضعف را پوشش دهد تا حملات موفقی را پایه‌ریزی کند.

 سِت دوم مشابه نتیجه سِت اول این بار به سود سنگبری برادران بیگی رقم خورد.

 از دست دادن امتیاز سرویس در امتیازات پایانی از سوی هر دو تیم کار را برای آن‌ها سخت کرد.

 در این سِت توزیع برق روی یک تعارف ناخواسته در یک سوم ابتدایی زمین خود باعث شد تا سِت دوم را واگذار کند تا در سِت شماری ۱ بر ۱ مساوی شوند.

در سِت سوم برخلاف دو سِت قبل توزیع برق بازی را بهتر آغاز کرد و این برتری تا دقایقی کوتاه از مسابقه دوام نداشت و دفاع نامناسب روی تور از بازیکنان این تیم باعث شد تا سنگبری برادران بیگی امتیازات بهتری را کسب کند.

در ادامه اشتباهات نابجا از سوی بازیکنان سنگبری برادران بیگی این فرصت را از آن‌ها گرفت تا نتوانند این سِت را پیروز شوند و درنهایت سِت سوم را با حساب ۲۵ به ۲۳ واگذار کردند.

 در سِت چهارم سنگبری برادران بیگی توان بدنی لازم را نداشتند و در مصاف با توزیع برق نیروی خود را از دست دادند تا جایی که اختلاف امتیازبه عدد ۱۲ نیز رسید.

توزیع برق در این سِت با برنامه‌ریزی کامل‌تری دست به حمله زد و با استفاده از سرعت در حمله توانست این سِت را با نتیجه ۲۵ به ۱۸ پیروز شود و با برتری ۳ بر ۱ به کار خود در این هفته پایان دهد.

 در پایان این دیدار سید محمد کشفی مؤثرترین و سید حمید کشفی امتیازآورترین بازیکنان میدان بودند.

 همچنین آرش تمنادار به عنوان داور یک، حامد رستم‌پور داور دو و طاهره متولی و کوثر آدینه کار به ترتیب به عنوان منشی و کمک منشی در این بازی حضور داشتند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها