تعداد بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۱۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 2023 24 June
توسط یک شرکت بین‌المللی
شهرداری نی‌ریز با یک شرکت بزرگ بین‌المللی برای اجرای نورپردازی نمای بیرونی مسجد تاریخی جامع‌کبیر و بوستان صحن شهدا به توافق رسید.

شهرداری نی ریز برای اجرای پروژه با شرکت RGE که یکی از بزرگترین شرکت‌های ایرانی- بین‌المللی در زمینه طراحی و اجرای نورپردازی نمای ساختمان است به توافق رسید.

مدیر شرکت RGE که خود عضو انجمن‌های متعدد بین‌المللی نورپردازی و بنیانگذار انجمن حرفه‌ای نورپردازی و روشنایی ایران است هفته گذشته به دعوت شهرداری نی‌ریز از بنا‌های تاریخی شهر همچون مسجد جامع کبیر، صحن مطهر شهدا و قلعه تاریخی SPR بازدید کرد و با توجه به ارزش و اهمیت این آثار ارزشمند، برای اجرای پروژه نورپردازی این بنا‌های تاریخی با شهرداری نی‌ریز به توافق رسید.

شرکت RGE طراحی و اجرای نورپردازی نمای ساختمان‌های زیبا و مشهوری در سطح شهر‌های بزرگ کشور را به عهده داشته است، هتل اسپیناس پالاس، ساختمان نیلپر، اطلس مال، مجتمع تجاری اوپال، پلاتین سنتر، بانک گردشگری، مجتمع تجاری کورش در تهران و برج بزرگ تجاری آرمیتاژ مشهد و ساختمان‌ها و پل‌های متعدد در سطح کلان شهر‌های کشور برخی از پروژه‌های اجرا شده توسط این شرکت بزرگ ایرانی- بین‌المللی است.

مسجد جامع‌کبیر و صحن شهدا نورپردازی می‌شود

   عکس: شهرداری نی‌ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها