تعداد بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۱۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 2023 27 May
رئیس کمیته استعدادیابی فوتبال فارس به ما گفت: مبلغ شهریه مدارس فوتبال استان هنوز مشخص نشده است.
author
روزنامه نگار: محمدصادق رجبی

به گزارش نی‌ریزان فارس، فرود آصف نخعی افزود: نرخ پیشنهادی را به اداره کل ورزش و جوانان داده‌ایم و منتظر تأیید آن‌ها هستیم و هرگونه دریافت شهریه تا قبل از ابلاغ ما غیرقانونی است و مدارس حق ندارند از فوتبال‌آموزان با هر عنوانی شهریه بگیرند.

وی همچنین درمورد مجوز مدارس فوتبال گفت: مدارس فوتبال تا ۱۵ خرداد مهلت دارند برای گرفتن یا تمدید مجوز اقدام کنند.

آصف نخعی اضافه کرد: فصل گذشته ۳ مدرسه فوتبال در نی‌ریز مجوز داشته‌اند که در حال حاضر هنوز باشگاهی از نی‌ریز اقدام به دریافت مجوز نکرده است.

او درمورد شرایط دریافت مجوز افزود: برای دریافت مجوز مدرسه فوتبال نیاز به پروانه باشگاه است که از ۳ پروانه موجود در هیئت فارس یکی از آن‌ها تمام شده، دیگری ۷ روز زمان دارد و پروانه سوم هم دوسال دیگر اعتبار دارد.

رئیس هیئت فوتبال نی‌ریز هم در این باره گفت: در حال حاضر سه مدرسه از قبل وجود دارد و دو مدرسه و یک آکادمی جدید در شرف تأسیس می‌باشد.

علیرضا نورالهی در مورد اعتبار مجوز مدارس افزود: مجوز مدارس فوتبال باید سالیانه تمدید شود، ولی پروانه باشگاه می‌تواند چند ساله هم باشد، اما نرخ شهریه بر اساس درجه‌بندی در خرداد ماه اعلام خواهد شد. ضمن اینکه هیئت فوتبال استان در حال راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام می‌باشد که طبق کد مدرسه نرخ آن تعیین شده و از آن طریق قابل پرداخت می‌باشد و دریافت خارج از این خلاف است و عواقب حقوقی خواهد داشت.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها