تعداد بازدید: ۳۹۲
کد خبر: ۱۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 2023 27 May
فوتسال جام رمضان
نیمه‌نهایی فوتسال جام رمضان با گلباران تیم‌های پویش پاسارگاد و پرسپولیس دهچاه همراه بود و اهورا و سکه خیرخواه با قدرتی برابر به فینال رسیدند.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

دوشنبه ۱ خرداد چهار تیم راه یافته به این مرحله در سالن کوی سادات حاضر شدند و در اولین بازی که با تأخیر ۵۰ دقیقه‌ای آغاز شد، سکه خیرخواه صدرنشین گروه ب مقابل پویش پاسارگاد تیم دوم گروه الف قرار گرفت و با نتیجه پرگل ۸ به ۱ بر این تیم غلبه کرد.

پویش پاسارگاد که برای رسیدن به فینال در رقابت با وحدت نواب به آب و آتش زده بود، در غیاب مهدی محرومی و البته دانیال کشاورز یارای مقابله با سکه خیرخواه را نداشت و در هر بار حمله شاگردان رسول خواجه‌زاده، دروازه این تیم باز شد.

سکه خیرخواه نیز که از بازیکنان به مراتب با بُعد فنی بالاتر در ترکیب خود سود می‌برد، کار سختی مقابل پویش پاسارگاد نداشت و با روحیه‌ای بالا و انگیزه رسیدن به فینال، حریف خود را گلباران کرد و حالا برای رسیدن به جام قهرمانی تنها یک قدم دشوارفاصله دارد.

در این بازی پر گل که ابوالفضل اشتیاقی با دریافت کارت قرمز بازی فینال را از دست داد، برای سکه خیرخواه یاور و عرفان زارعی به همراه امیرحسین قصابی هرکدام ۲ گل و مهدی گرگین و محمدجواد سجادیان ۱ گل به ثمر رساندند.

در دیگر بازی از این مرحله اهورا نیز به مانند سکه خیرخواه کار سختی پیش‌رو نداشت و در تقابل با پرسپولیس دهچاه با حساب ۹ بر ۱ پیروز شد.

پرسپولیس دهچاه که با انجام بازی‌های هجومی تا یک هفته مانده به پایان بازی‌ها در مرحله گروهی صدرنشین گروه ب بود، در این بازی نتوانست مقابل بازی سراسر تکنیکی و تاکتیکی اهورا تاب آورد و برای کسب عنوان دوم و سومی حریف پویش پاسارگاد شد.

اهورا که پس از پایان جام رمضان خود را برای حضور در مسابقات فوتسال زیرگروه کشور آماده خواهد کرد، از همان ابتدا خط و نشان خود را برای فینال کشید و به آسانی و با ۱۳ امتیاز به عنوان اولین تیم صعودکننده از مرحله گروهی شناخته شد.

در این بازی محسن صنعتی، صنعت گلزنی فوتبال و فوتسال نی‌ریز هتریک کرد و مجتبی سرخی و امین کشاورز ۲ بار و عارف اعتباری و صادق حیدری یک بار برای اهورا گلزنی کردند و علی خائف تک گل پرسپولیس دهچاه را به ثمر رساند.

حالا در فینال دو تیم سکه خیرخواه و اهورا که نمایندگان فوتسال نی‌ریز در لیگ زیرگروه کشور در فصل آینده خواهند بود به مصاف هم می‌روند و باید دید کدام یک از این دو تیم برتری خود را نشان خواهند داد و جام قهرمانی در دستان سبحان طغرایی قرار می‌گیرد یا مجتبی هاشم‌زاده؟

گل افشانی برای ایستگاه پایانی

گل افشانی برای ایستگاه پایانی

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها