تعداد بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۱۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 2023 27 May
والیبال جام آزاد
تیم والیبال شهید نگهداری در تقابل با بختگان دومین شکست خود را پذیرا شد تا بختگان با ثبت دومین پیروزی خود، کابوسی برای رقبا باشد.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

از هفته چهارم رقابت‌های لیگ آزاد والیبال نی‌ریز شنبه ۳۰ اردیبهشت بختگان و شهید نگهداری به دیدار هم رفتند و بختگان توانست با نتیجه ۳ بر ۱ حریف خود را شکست دهد.

ثبت دومین شکست متوالی برای شهید نگهداری درحالی به دست آمد که تصور می‌شد این تیم از همین ابتدا مقابل بختگان ایستادگی کند و مانع دومین پیروزی پیاپی حریف خود شود.

در سِت نخست با وجود اینکه برتری نسبی از آن تیم بختگان بود، اما دفاع روی تور نه چندان خوب بازیکنان این تیم در لحظات انتهایی بازی برتری را به سود شهید نگهداری رقم زد و با نتیجه ۲۵ بر ۲۷ بختگان بازنده میدان لقب گرفت.

شروع طوفانی بختگان در سِت دوم و ناکامی بازیکنان شهید نگهداری در دریافت توپ‌ها باعث فاصله امتیازی ۷ در این سِت بود و استفاده از پاس‌های بلند و دقیق از سوی پاسور تیم بختگان، این تیم را تا انتها برتر نشان داد و پیروزی ۲۵ به ۲۰ را همراه داشت و در سِت شماری دو تیم ۱ بر ۱ شدند.

بازی زیبای دو تیم در سِت سوم قدرت برابری را نمایان‌گر بود و درحالی که شهید نگهداری می‌توانست پیروز این سِت باشد، اما جاگیری‌های نامناسب و البته از دست دادن امتیاز سرویس از جانب بازیکنان این تیم در نهایت برتری را به سود بختگان کرد و نتیجه ۲۸ به ۲۶ را به ثبت رساند.

در سِت چهارم بازی ضعیف تیم شهید نگهداری باعث شد تا قدرت تیم بختگان بیشتر نمایش داده شود و اشتباه تیم شهید نگهداری در دریافت‌ها و دفاع نامناسب روی تور پیروزی ۲۵-۱۶ را برای تیم بختگان به ارمغان آورد تا با ۶ امتیاز صدر جدول را همچنان در اختیار داشته باشد.

در این بازی طبق آنچه که تیم آنالیز والیبال از عملکرد بازیکنان به دست آورد، محمد‌جواد یزدانی از تیم بختگان به عنوان بهترین بازیکن و سید‌رسول طباطبایی از تیم شهید نگهداری مؤثرترین بازیکن شناخته شدند.

بختگان کابوس تیم ها

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها