تعداد بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۱۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ - 2023 24 May

 دکتر محسن مصطفی‌پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در پیامی فرارسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و ایثار را گرامی داشت. 

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز در این پیام آمده است:

سوم خرداد یوم‌الله بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است. سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس، حماسه جاویدان و بی‌نظیر تاریخ، گویای مقاومت و پایداری ملت شریف ایران است؛ حماسه‌ای که در تاریخ ثبت شد تا همگان بدانند مردم ایران ملتی هستند که در پای آرمان‌ها همواره انسجام و شجاعت دارند.
 
بازخوانی این رخداد سترگ، ترسیم رشادت‌های فرماندهان و سربازان جان بر کف میهن عزیز در رویارویی با دشمنان در آن قطعه از تاریخ انقلاب اسلامی، برای آینده سازان این سرزمین، درسی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی است. 
 
اینک در آستانه گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد این پیروزی شیرین که به زعم بدخواهان نظام و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ناباورانه بود، با تأسی از منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی)، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، در سالی که عنوان «مهار تورم و رشد تولید» را بر خود گرفته، با تمرکز بر ظرفیت‌های درونی کشور و با استفاده از رهیافت اقتصاد دفاعی و نیروی انسانی متخصص و متعهد، حماسه‌های ماندگاری همچون فتح خرمشهر را در عرصه‌های اقتصادی و صنعتی نیز رقم خواهیم زد.
 
امیدواریم همانگونه که در دوران دفاع مقدس با پایمردی و مقاومت به پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف دست یافتیم؛ بتوانیم در سایه وحدت و همدلی، شاهد توسعه متوازن، پایدار و روزافزون کشورمان باشیم.
 
در سوم خردادی دیگر درود می‌فرستیم به دلیرمردان و شیر زنان دفاع مقدس و شهیدان والامقام عملیات آزادسازی خرمشهر که با توکل به باری تعالی بلندترین فراز‌ها را غیورانه فتح کردند و در راه دفاع از شرافت و ارزش‌های این مرز و بوم، از جان گذشتند و اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی، اندیشیدن به آنچه که باعث پیروزی عملیات بزرگ بیت المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر شد، برای جوانان امروز کشور، الهام بخش و درس آموز است.
 
ضمن ادای احترام به پیشگاه تمامی شهدای گرانقدر و یادگاران دفاع مقدس، این روز غرور آفرین را به ملت بزرگ ایران به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و یکایک دلدادگان ایران اسلامی تبریک عرض نموده و توفیق همه ملت ایران را در پاسداری از آموزه‌های این حماسه بزرگ از پروردگار سبحان خواستارم.

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز به مناسبت فرارسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و ایثار

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها