تعداد بازدید: ۹۴
کد خبر: ۱۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 2023 20 May
جام والیبال آزاد بزرگسالان:
تیم والیبال شهید نگهداری مقابل حریف ناشناخته خود تن به شکست ۳ بر ۱ داد.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

در هفته سوم مسابقات والیبال آزاد نی‌ریز شنبه ۲۳ اردیبهشت تیم شهید نگهداری که در ترکیب خود از بازیکنان نام‌آوری از جمله مهدی زارع، علیرضا بابویه، سیدعلی طباطبایی و عاصم زردشت سود می‌برد، به دیدار جهان‌آباد رفت و درحالی که سِت اول را با نتیجه ۲۵-۲۰ پیروز شد، در سِت‌های بعدی مقابل حریف خود غافلگیر شد و با نتایج ۲۹-۲۷، ۲۶-۲۴ و ۲۵-۲۱ شکست خورد.

در سِت اول هرچند جهان آباد بازی را خوب آغاز نکرد، اما توانست در ادامه بازی را تا اواسط این سِت در دست بگیرد و پا به پای شهید نگهداری پیش رود؛ اما اسپک زن‌های تیم شهید نگهداری این فرصت را به آن‌ها ندادند و در نهایت پیروزی از آن شهید نگهداری شد.

حضور سعید شیخعلی مدافع تیم فوتبال انبوه‌سازان آفتاب نی‌ریز در جمع بازیکنان تیم شهید نگهداری از نکات جالب توجه این دیدار بود که مانند یک مدافع باتجربه روی تور عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

خودباوری جهان‌آباد در سِت دوم و غرور بازیکنان شهید نگهداری عاملی بود تا بازی در این سِت نفس گیر در نهایت به سود جهان‌آباد شود و در سِت شماری دو تیم به عدد ۱ برسند.

در سِت سوم برخلاف تصورات باز هم این جهان‌آباد بود که پیروز بازی شد؛ چرا که از دست دادن چندین امتیاز سرویس از سوی بازیکنان شهید نگهداری فرصت پیروزی در این سِت را از آن‌ها گرفت تا روحیه بازیکنان جهان‌آباد پس از پیروزی در سِت سوم برای بازی در سِت چهارم دوچندان شود.

سِت چهارم نیز با برتری جهان آباد همراه بود و درحالی که شهید نگهداری سودای به تساوی کشاندن بازی را در سر داشت، اما جهان آباد این فرصت را از دست نداد و با دست پُر زمین بازی را ترک کرد.

در این دیدار محمدرضا زارعی از تیم جهان‌آباد به عنوان امتیازآورترین بازیکن انتخاب شد.

در پایان این هفته از مسابقات بختگان در مکان اول قرار دارد و جهان آباد و ناجا، رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها