تعداد بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۱۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ - 2023 13 May
امام جمعه نی ریز با بیان این که اگر پیشرفت باشد و عدالت نباشد، در آن فساد به وجود می آید، گفت: «باید نتیجه مبارزه با فساد مردم را امیدوار کند.»

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه های نماز جمعه ۲۲ اردیبهشت اظهار داشت: «دغدغه مقام معظم رهبری پیشرفت همراه با عدالت است. اگر پیشرفت باشد و عدالت نباشد، در آن فساد به وجود می آید. مقام معظم رهبری بارها به مبارزه با این اژدهای هفت سر اشاره کرده‌اند. در مبارزه با فساد باید جدی و قاطع بود و نتیجه آن مردم را امیدوار کند.»

ایشان به بحث مقاومت اشاره کرد و گفت: «مقام معظم رهبری فرمودند مذاکرات فقط باید در بحث هسته‌ای باشد. آتش بس یمن به ضرر آمریکا بود؛ چون می خواست به عربستان سلاح بفروشد. اما مقاومت جواب داد و آتش بس و تبادل اسرا انجام شد. مردم سوریه ۱۲ سال همراه با مدافعان حرم مقاومت کردند و حالا بشار اسد را به اتحادیه عرب دعوت کرده اند‌. اثرات مقاومت را در غزه و لبنان نیز می‌بینیم؛ جنایاتی که اسرائیل انجام می‌دهد، با مقاومت و پاسخ شدید فلسطینیان همراه می شود.»

خطیب جمعه نی ریز شهادت امام صادق را تسلیت گفت و اظهار داشت: «اگر خلیفه وقت امام صادق را به شهادت رساند، برای دنیا و حکومت دنیا بود. بسیاری از جنگها نیز به همین دلیل است. امام صادق دانشگاه را تأسیس و شاگردان زیادی تربیت کرد. اما باعث تأسف است که برخی هنوز نمی دانند همه علومی که الان بشر دارد و در دنیا تدریس می‌شود، مربوط به امام صادق و اسلام و قرآن است.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها