تعداد بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۱۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 2023 13 May
انحراف مینی‌بوس سرویس کارکنان مجتمع فولاد غدیر در مسیر برگشت به نی‌ریز، دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گفته محمدحسین کچویی مدیر اورژانس ۱۱۵ نی‌ریز، این حادثه ساعت ۱۸:۱۵ بعد از کارخانه فولاد غدیر به سمت نی‌ریز رخ داد و مینی‌بوس حامل کارکنان فولاد غدیر در حین سبقت از یک تریلر دچار ترکیدگی لاستیک شد.

به گفته یک راننده تریلر که پشت سر مینی‌بوس حرکت می‌کرد و همچنین یکی افرادی که در مینی‌بوس حضور داشت، مینی‌بوس در اولین پیچ گردنه بعد از کارخانه فولاد وارد سبقت از تریلر جلوی خود و شانه خاکی شد که در آن سنگ‌های بزرگ و سرتیز قرار داشت.

در ادامه، عبور مینی‌بوس از روی این سنگ‌ها باعث ترکیدگی لاستیک جلوی آن و دو لاستیک عقب شد، مینی‌بوس یک دور دور خودش چرخید و به صورت افقی وسط جاده ایستاد و راه را بست.

به گفته این شاهدان، واژگون نشدن مینی‌بوس در این حادثه، چیزی شبیه معجزه بود که تنها دو مصدوم بر جای گذاشت.

مدیر اورژانس ۱۱۵ نیز با بیان این که مصدومان دو مرد ۳۳ و ۴۵ ساله بودند که به ترتیب دچار ضربه به کمر و کتف و قفسه سینه شده بودند، گفت: «آن‌ها پس از اقدامات درمانی اولیه، به بیمارستان شهدای سلامت منتقل شدند.»

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر شهرستان نی‌ریز، تیم امداد و نجات پایگاه بین شهری شهید محمدکاظم ابراهیمی نیز با خودرو آمبولانس جهت امداد‌رسانی به محل حادثه اعزام شد. امدادگران این جمعیت در صحنه حادثه حاضر شدند و اقدام به تریاژ و انجام کمک‌های اولیه کردند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها