تعداد بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۱۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰ - 2023 14 May
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

دور گروهی رقابت‌های فوتسال جام رمضان ۱۴۰۲ به ایستگاه پایانی نزدیک شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله حذفی در گروه ب مشخص شدند و در گروه الف پویش پاسارگاد و وحدت نواب برای صعود از گروه می‌جنگند.

از هفته چهارم و ماقبل پایانی این مسابقات تیم‌ها دوشنبه و سه‌شنبه ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت به مصاف هم رفتند و دو تیم پرسپولیس دهچاه و سکه خیرخواه از گروه ب صعودشان به مرحله حذفی قطعی شد.
در اولین بازی از این گروه سه‌شنبه هفته گذشته سکه خیرخواه که پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت در مصاف با شهدای مشکان تن به تساوی ۱ بر ۱ داد و صعودش به خطر افتاده بود، مقابل زاگرس قعرنشین و بدون امتیاز با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد و با ۷ امتیاز و برحسب تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس دهچاه تا پایان هفته چهارم در مکان دوم ایستاد و صعود خود را قطعی کرد.

امیرحسین قصابی برای سکه خیرخواه و محمدحسین یوسفی برای شهدا گلزنی کردند و مهدی گرگین و محمدجواد سجادیان در رویارویی با زاگرس برای سکه خیرخواه و سجاد کرمی‌نژاد برای زاگرس موفق به گلزنی شدند.

بالا رفتن از گروه ب برای سکه خیرخواه درحالی بود که امیرمهر وزیره با توجه به شکست بی‌موقع  ۳ بر ۲ در هفته سوم مقابل پرسپولیس دهچاه راه عبور از این مسیر برایش ناهموار شد و کارش به، اما و اگر کشید.

امیرمهر وزیره در آخرین بازی خود هرچند توانست مقابل شهدای مشکان با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شود، اما به دست آوردن این ۳ امتیاز در این بازی و کسب مجموع ۶ امتیاز برای آن‌ها کافی نبود و پیروزی سکه خیرخواه در این هفته تمام معادلات را برای صعود این تیم به هم ریخت تا در عین شایستگی، با بازی‌ها خداحافظی کند.

در این بازی که حاضران در سالن محل برگزاری شاهد ۲ گل زیبا از بازیکنان امیرمهر بودند، رضا رضایی و امیرعلی علیپور برای امیرمهر وزیره و محمدحسین یوسفی برای شهدای مشکان گلزنی کردند.

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت بازی‌های هفته چهارم برگزار شد و از گروه الف وحدت نواب که فرصت خوبی برای کسب ۳ امتیاز مقابل آریا داشت، نتوانست از موقعیت به دست آمده بهره ببرد و با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد تا ضمن سخت کردن کار خود برای صعود، آریا را نیز بدون امتیاز نگذارد.

وحدت نواب اگرچه با این پیروزی و با تفاضل گل بهتر نسبت به پویش پاسارگاد مکان دوم جدول را در اختیار دارد، اما لغزش در بازی پایانی می‌تواند رؤیای صعود از گروه را برای این تیم از بین ببرد تا مابقی مسابقات را از روی سکو‌ها نظاره‌گر باشد.

در این بازی صمد زارع و حسن نجفی برای وحدت نواب و میثم زارع و بهزاد عابدی برای آریا گلزنی کردند.

اما پویش پاسارگاد نیز به مانند وحدت نواب سرنوشتی مشابه داشت و مقابل آریا پارس بسترم نتیجه تساوی ۲ بر ۲ را به دست آورد.

فداکاری‌های علی فداکار که هر ۲ گل پویش پاسارگاد را به ثمر رساند، راهگشای این تیم برای صعود نبود و حالا به همراه وحدت نواب می‌بایست برای ماندن در مسابقات تلاش‌ها و جنگندگی خود را بیشتر از پیش کنند.

در این دیدار ایمان بیگی و حسین مهدوی گل‌های آریا پارس بسترم را به ثمر رساندند.

در آخرین بازی از هفته چهارم و از گروه الف اهورا که تافته‌ای جدا بافته از دیگر تیم‌ها است و بدون شکست و تساوی موفق به کسب تمامی امتیازات شده، در دیدار با فولاد غدیر نیز با حساب ۴ به ۱ صاحب چهارمین پیروزی متوالی خود شد و با ۱۲ امتیاز به عنوان صدرنشین، صعود خود از این گروه را مسجل کرد تا بازی پایانی برای این تیم تشریفاتی باشد.

در این بازی صادق حیدری، محسن صنعتی، مهدی شمسی و امین کشاورز برای اهورا و سید صالح موسوی تک گل فولاد غدیر را به ثمر رساند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها