تعداد بازدید: ۲۳۲
کد خبر: ۱۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 2023 06 May
پیروزی نفس گیر ناجا در شب اول
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

مسابقات والیبال آزاد شهرستان شنبه نهم اردیبهشت آغاز شد و ناجا در شب اول این دیدار‌ها به سختی و با حساب ۳ به ۲ آریا پارس بسترم را از پیش‌رو برداشت.

این مسابقات با شرکت ۷ تیم آریا پارس بسترم، ناجا، شهید نگهداری، قطرویه، بختگان، دادگستری نی‌ریز و جمال آباد در سالن شماره ۱ ورزشگاه شهدا برگزار می‌شود و تیم‌ها بصورت دوره‌ای به مصاف یکدیگرمی‌روند.

 در دیدار افتتاحیه دو تیم ناجا و آریا پارس بسترم  رودرروی هم قرار گرفتند که در سِت اول ناجا موفق شد با حساب ۲۵ بر ۲۳ پیروز شود.

ناجا در این سِت بازی را بهتر آغاز کرد و فاصله امتیازی خود را به عدد ۴ رساند؛ اما رفته رفته آریا پارس عملکرد خود را بهبود بخشید و در نهایت با فاصله ۲ امتیاز سِت نخست را واگذار کرد.

در سِت دوم آریا پارس بسترم برخلاف سِت اول عملکرد بهتری را در شروع بازی داشت و این تیم برتری خود را به حریف دیکته کرد.

اشتباهات بازیکنان ناجا در این سِت نتیجه را ۲۵ به ۱۹ برای آیا پارس به همراه داشت تا حساب کار ۱ بر ۱ شود.

اما در سِت سوم ناجا قدرتمند ظاهر شد و حتی نسبت به سِت نخست عملکرد خوبی داشت و با حساب ۲۵ به ۱۴ حریف خود را شکست داد.

بازیکنان آریا پارس در این سِت پُر اشتباه ظاهر شدند و دریافت نامناسب توپ و سردرگمی آن‌ها این فرصت را به تیم ناجا داد تا با حداکثر اختلاف سِت سوم را پیروز شود.

هادی مصباحی سرمربی ناجا که از بازی بازیکنان خود خشنود و امیدوار به پیروزی در سِت چهارم بود، در این سِت غافلگیر شد و نتیجه را ۲۵ بر ۱۷ واگذار کرد تا مسابقه به تساوی کشیده شود و سرنوشت بازی به سِت پنجم گره بخورد.

در این سِت بازی پایاپای دو تیم تا اواسط سِت ادامه داشت؛ اما آریا پارس بسترم ناجا را با کمترین درصد اشتباه و دریافت‌های مناسب با چالشی سخت روبرو ساخت و دادن فضا به تیم آریا پارس از سوی بازیکنان ناجا و البته اشتباهات فردی در این تیم، خلق پیروزی به سود آریا پارس را به همراه داشت.

در سِت پنجم آریا پارس اگرچه بازی نزدیکی را با ناجا به نمایش گذاشت، اما از دست دادن امتیازات سرویس و البته پاس‌های خوب و صحیح پاسور تیم ناجا، درنهایت پیروزی ۱۵ بر ۸ در امتیاز گیری و کسب نتیجه نهایی ۳ بر ۲ را برای این تیم به ارمغان داشت.

در این بازی مجید پوزشی و آرش تمنادار به عنوان داور و کوثر آدینه‌کار در سِمَت داور منشی کار قضاوت را عهده‌دار بودند.

مسابقات والیبال شهرستان شنبه هر هفته از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۱ ورزشگاه شهدا برگزار می‌شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها