تعداد بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۱۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳ - 2023 30 April
 امام جمعه نی‌ریز به کسانی که کشف حجاب می‌کنند هشدار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه یکم اردی‌بهشت‌ماه، اظهار داشت: «دشمن از مسئله حجاب استفاده کرده تا با مکروحیله جامعه را دوقطبی کند. وظیفه همه ما تذکر لسانی است و باید این مسئله جمع شود. اما راهکار شرعی دارد و این مشکل به زودی حل خواهد شد. آنهایی که کشف حجاب می‌کنند بدانند دارند با خدا می‌جنگند. راهکار مناسبی هم برای آنها دیده شده و باید با همین تذکر لسانی و تذکرات اولیه خودشان را جمع کنند؛ وگرنه اقدامات بعدی برایشان تدارک دیده شده و به سراغشان خواهند آمد. این همه خون شهدا پای انقلاب ریخته شده و این طور نیست که مسئولان بخواهند تماشا کنند..»

ایشان به‌سخنان مقام معظم رهبری در دیدار نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: «مقام معظم رهبری از پیشرفتهایی که در نیروهای مسلح ایجاد شده خوشحال و راضی‌اند. دشمنان قبلاً می‌گفتند همه گزینه‌ها روی میز است؛ ولی الان شاهدیم که یکی یکی گزینه‌ها برداشته می‌شود. مشاهده کردید که زیردریایی آمریکا می‌خواست از تنگه هرمز عبور کند؛ ولی نیروهای ما اجازه ندادند و زیردریایی آنها بر روی سطح آب قرار گرفت. ما باید روزنه‌های تهدید را بشناسیم و تهدید دشمنان را با بستن روزنه‌ها ببندیم. باید از مکر دشمن آگاه باشیم. ما باید یقین داشته باشیم که شکست دشمنان قطعی است.»

خطیب جمعه نی‌ریز با تبریک عید سعید فطر گفت: «معنویاتی را که در ماه رمضان به دست آورده‌اید، حفظ کنید. اگر نتیجه این یک ماه تقوا شده باشد، قطعاً برای ما عید است. مستحب است نماز عید زیر آسمان خوانده شود. این نماز وحدت آفرین است و جابه‌جایی مکان آن هم به خاطر عزیزانی بود که می‌خواستند نزدیکتر باشد.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها