تعداد بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۱۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 2023 29 April
سه سکه جریمه مهرورزی امیر
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

مسابقات فوتسال جام رمضان با حرارت بالایی ادامه یافت و سکه خیرخواه مقابل امیرمهر وزیره پیروز شد و فولاد غدیر پیروزی را با شکست عوض کرد.

از بازی‌های هفته اول این مسابقات و از گروه ب، پنجشنبه ۳۱ فروردین زاگرس در تقابل با پرسپولیس دهچاه حرفی برای گفتن نداشت و با حساب ۳ بر ۱ شکست را پذیرا شد.

پرسپولیس دهچاه که با تیمی جوان‌تر از سال‌های گذشته پا به این رقابت‌ها گذاشته و در ترکیب خود تنها از وجود مصطفی موسی‌پور و علی خائف به عنوان بازیکنان باتجربه سود می‌برد، با ارائه بازی تهاجمی و دوندگی بالا برتری خود را به حریف دیکته کرد.

هرچند در این بازی علی خائف دچار مصدومیت و توسط امدادگران هلال احمر به بیمارستان منتقل شد، اما نبود این بازیکن تغییری در روند بازی آن‌ها ایجاد نکرد و پوریا مهرپویا که پدیده جوان سال گذشته فوتبال نی‌ریز لقب گرفت به همراه سید مهدی طباطبایی و رضا قره‌چاهی ۳ امتیاز نخست را برای تیمشان کسب کردند تا خود را به عنوان مدعی صعود از گروه ب معرفی کنند.

سید مهدی طباطبایی علاوه بر گلی که برای پرسپولیس دهچاه به ثمر رساند، با گل به خودی تک گل زاگرس را نیز وارد دروازه کرد تا بازیکنان زاگرس هیچ سهمی در گلزنی نداشته باشند.

در دیگر بازی این گروه امیرمهر وزیره تیم منسجم و با ثباتی مقابل سکه خیرخواه نشان می‌داد و چنانچه بازیکنان این تیم دقت کافی در ضربات نهایی داشتند، می‌توانستند حریف خود را غافلگیر کنند.

در این بازی تیم سکه خیرخواه که ورژنی از رینگ‌اسپرت است و رسول خواجه‌زاده را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارد، به سختی توانست با حساب ۳ بر ۲ از سد این تیم عبور کند و نفس‌هایش به شماره بیفتد.

در این بازی محمدجواد فایض، امیرحسین قصابی و محمدجواد سجادیان برای سکه خیرخواه و امیرعلی علیپور و محمدرضا فرهنگ برای امیرمهر وزیره گلزنی کردند.

با توجه به اخراج مجتبی هاشم‌زاده کاپیتان سکه خیرخواه در این بازی، باید دید این تیم در بازی بعد که به گفته رسول خواجه‌زاده یاور زارعی و به احتمال زیاد محمد نعمت‌زاده دروازه‌بان تیمش را در اختیار ندارد، چه تدابیری خواهد اندیشید.

اما از هفته دوم این مسابقات سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۳ بازی از گروه الف برگزار شد و در عجیب‌ترین بازی فولاد غدیر که برگزار کننده آخرین بازی از این شب بود، درحالی که با ۲ گل حسن پیروزی از آریا پارس بسترم پیش بود در نهایت با حساب ۳ به ۲ نتیجه را واگذار کرد.

فولاد غدیر که در هفته اول مقابل وحدت نواب با ۴ گل شکست خورده بود، امید زیادی برای گرفتن ۳ امتیاز از این دیدار داشت و نیمه اول را با پیروزی ۱ بر صفر به پایان رساند.

نیمه دوم آریا پارس متفاوت ظاهر شد و هرچند در اوایل این نیمه گل دوم را نیز دریافت کرد، اما اتحاد بازیکنان این تیم برای جبران شکست در بازی اول مقابل اهورا میل به پیروزی را در این تیم بیشتر کرد و حسین میرشکاری، ایمان بیگی و حسین مهدوی شب رؤیایی فولاد غدیر را به کابوسی بد تبدیل کردند تا نام تیم برنده تغییر کند.

در گروه الف و در بازی اول وحدت نواب برخلاف آنچه در هفته اول به دست آورده بود عملکرد خوبی نداشت و مقابل پویش پاسارگاد با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد تا معادلات این تیم در کسب ۳ امتیاز به هم بخورد.

پویش پاسارگاد که سودای پیروزی دوم را در سر داشت و نمی‌خواست از همین ابتدای مسابقات از قافله عقب بماند، با جنگندگی تمام عیار و برتری فیزیکی در بازپس گرفتن توپ از بازیکنان وحدت نواب درنهایت مزد تلاش‌های خود را گرفت تا لب‌های همیشه خندان مسلم کرمی همچنان خندان بماند.

در این بازی سعید حامدی، علی دلپذیر و عرفان شاهمرادی برای پویش پاسارگاد و حسن نجفی برای وحدت نواب موفق به گلزنی شدند.

در دیگر بازی این گروه مصاف تیم‌های آریا و اهورا را اهورا با حساب ۴ بر صفر به سود خود پایان داد تا دومین پیروزی به همراه کلین‌شیت برای این تیم به دست آید.

اهورا که به سبب حضور در فینال لیگ برتر فوتسال استان خود را تیم برتر این رقابت‌ها می‌داند، در دومین دیدار هم موفق به پیروزی پرگل شد تا دومین شکست تیم آریا را ثبت کند.

با این پیروزی و با توجه به برد پویش پاسارگاد در این هفته و هم امتیاز شدن دو تیم در عدد ۶، به نظر می‌رسد پویش پاسارگاد و اهورا از حالا رقابت خود برای صعود از گروه به عنوان صدرنشین را آغاز کرده‌اند و باید منتظر جدال تماشایی این تیم‌ها در هفته بعد باشیم.

گفتی است مسابقات فوتسال جام رمضان در گروه ب پنجشنبه ۷ اردیبهشت ادامه یافت و گزارش آن در چاپ بعدی به حضور شما مخاطبان گرامی خواهد رسید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها