تعداد بازدید: ۳۴۹
کد خبر: ۱۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵ - 2023 23 April
در هفته‌ای پرحادثه برای موتورسواران، نوجوان ۱۷ ساله در تصادف با خودرو جان سپرد.

به گفته مدیر اورژانس ۱۱۵ نی‌ریز، این حادثه ساعت ۱۹:۲۰ یکشنبه ۲۷ فروردین در سه‌راه گلستان رخ داد و راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت دچار صدمات متعدد شد و با هوشیاری پایین، به بیمارستان شهدای سلامت اعزام گردید. اما به دلیل خونریزی داخلی جانش را از دست داد.

این در حالی است که جمعه ۱۸ فروردین نیز موتورسواری ۱۶ ساله در حادثه مسیر پلنگان جان باخت.
محمدحسین کچویی گفت: «در حادثه دیگری در عصر سه‌شنبه ۲۲ فروردین، یک موتورسیکلت و خودرو در بولوار شهید سلیمانی تصادف کردند.

در این حادثه، راکب موتورسیکلت ۷۷ ساله دچار ضربه‌مغزی شد و به بیمارستان انتقال یافت. وی پس از چند روز درمان در بیمارستان نی‌ریز، مرخص شد.»

وی افزود: «در حادثه دیگری، صبح شنبه ۲۶ فروردین، یک موتورسیکلت و خودرو در خیابان خلیج فارس تصادف کردند و راکب ۲۶ ساله موتورسیکلت دچار ضربه مغزی شد. یک مرد ۴۴ ساله نیز از ناحیه دست و پا آسیب دید.»

مدیر اورژانس نی‌ریز گفت: «شامگاه دوشنبه ۲۸ فروردین، دو موتورسیکلت در بولوار شهید سلیمانی تصادف کردند و سه نفر مصدوم شدند.

در این حادثه، یک مرد ۳۴ ساله دچار صدمات متعدد از جمله شکستگی فک شد و پس از انتقال به بیمارستان، برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان شهیدرجایی شیراز اعزام شد. دو جوان ۲۳ و ۲۶ ساله نیز دچار صدمات متعدد شدند.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها