تعداد بازدید: ۱۵۵۳
کد خبر: ۱۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ - 2023 23 April
صدور ۱۴۱۰ پروانه برای متقاضیان نی‌ریز/ تحویل زمین به مشکانی‌ها/ قطرویه همچنان بدون زمین

مسکن ملی در شهرستان نی‌ریز با صدور ۱۴۱۰ پروانه ساخت گام‌های ابتدایی خود را برمی‌دارد.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان نی‌ریز در گفتگو با نی‌ریزان‌فارس گفت: عملیات آماده‌سازی ساختمان‌ها آغاز شده و پیمانکار در حال پی‌کنی است.

همچنین بنا داریم در صورت امکان عملیات زیرسازی کل مجموعه که قرار بود شهرداری نی‌ریز انجام دهد به همین پیمانکار واگذار کنیم تا در زمان کوتاه‌تری کار به سرانجام برسد.

یاراحمدی در پاسخ به اینکه زمان ساخت این واحد‌ها چگونه است گفت: همه چیز بستگی به خود  مالکان این واحد‌ها دارد و آن‌گونه که پیمانکار وعده داده قرار است ۲ ساله تحویل دهد

.آنچه که مشخص است فعلاً متقاضیان ۴۰ میلیون اولیه را پرداخت کرده‌اند و باید منتظر باشند تا پیمانکار مابقی مبالغ را اعلام و آن‌ها واریز نمایند.

همچنین وام ۳۰۰ میلیونی شهری نیز به آن‌ها تعلق گرفته است.

در بخش پشتکوه و در شهر مشکان چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ زمین توسط بنیاد مسکن به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده شد.

در مشکان مسکن ملی توسط خود افراد با نظارت بنیاد مسکن و راه و شهرسازی ساخته می‌شود.

زمین این خانه‌ها به صورت ویلایی و به متراژ ۲۲۰ متر مربع می‌باشد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان نی‌ریز در ارتباط با وام‌های اعطایی به متقاضیان شهر مشکان گفت: این افراد می‌توانند ۲ راه را به دلخواه خود انتخاب کنند یا وام ۲۰۰ میلیونی روستایی ۵ درصدِ ۲۰ ساله بگیرند و یا اینکه وام ۳۰۰ میلیونی شهری با سود ۲۳ درصدی ۲۰ ساله را دریافت نمایند.

مبین در ارتباط با آخرین وضعیت مسکن ملی در شهر قطرویه گفت: متأسفانه هنوز مشکل تأمین زمین در آنجا حل نشده است.

چندی پیش فرماندار شهرستان نی‌ریز به اتفاق معاون هماهنگی امور عمرانی نی‌ریز، شهردار نی‌ریز، رئیس اداره راه و شهرسازی و جمعی از رؤسای ادارات خدمات‌رسان از پروژه مسکن ملی، سایت ۵۵ هکتاری و پروژه ۱۵۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن نی ریز بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی‌ریز، در این بازدید فرماندار نی‌ریز بر تسریع آماده‌سازی و اجرای زیرساخت سایت ۵۵ هکتاری و تکمیل پروژه مسکن ۱۵۰۰ واحدی از جمله آب، برق و گاز تأکید نمود و دستورات لازم را به مدیران دستگاه‌های مربوطه و پیمانکار پروژه ابلاغ کرد.
وی افزود: علاوه بر ساخت واحد‌های مسکونی باید مدرسه، درمانگاه، مسجد، فضای ورزشی، کلانتری و... ساخته شود.

فرماندار نی‌ریز یادآور شد: طرح مسکن ملی که عمدتاً قشر آسیب‌پذیر جامعه را پوشش می‌دهد از محوری‌ترین شاخصه‌های برنامه دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها