تعداد بازدید: ۲۳۲
کد خبر: ۱۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۹ - 2023 09 April
16 نفر در حوادث ترافیکی یک ماه گذشته شهرستان نی‌ریز جان خود را از دست دادند و بیش از 205 نفر مصدوم شدند.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

۱۶ نفر در حوادث ترافیکی یک ماه گذشته شهرستان نی‌ریز جان خود را از دست دادند و بیش از ۲۰۵ نفر مصدوم شدند.
به گفته محمدحسین کچویی مدیر اورژانس ۱۱۵ نی‌ریز، در مهمترین این حوادث ساعت ۹ جمعه ۱۹ اسفند، یک خودرو ۴۰۵ با ۱۲ تبعه غیرمجاز پس از برخورد شدید با خودروی ایسوزو جان باختند.
در این حادثه تلخ که در کیلومتر ۱۵ جاده قطرویه - سیرجان رخ داد، راننده پژو ۴۰۵ و ۱۰ تبعه غیرمجاز جان باختند و دو نفر از این اتباع نیز مصدوم شدند که به بیمارستان شهدای سلامت شهرستان نی‌ریز انتقال داده شدند.
نوشتنی است ۵ نفر از افراد فوت شده، اعضای یک خانواده بودند که شامل یک مرد ۷۴ ساله، دختر ۳۵ ساله و نوه‌های ۱۲، ۱۱ و ۳ ساله‌اش می‌شد.
*****
در حادثه دیگری در همان روز، ساعت ۲۲:۳۰ یک موتورسیکلت در آسیاب آبادزردشت واژگون شد و راکب ۲۳ ساله آن بر اثر ضربه مغزی جانش را از دست داد.
*****
صبح شنبه ۵ فروردین، یک خودروی دنا در گردنه برِروز واژگون شد و ۵ سرنشین آن مصدوم شدند.  
برای این حادثه دو آمبولانس پایگاه‌های چاه‌مهکی و آباده‌طشک اعزام شدند. یکی از مصدومان خانمی ۳۱ ساله بود که دچار خونریزی داخلی و ضربه به سر و کمر شده بود. وی به طور مستقیم تحویل اتاق عمل بیمارستان شهدای سلامت شد. اما پس از عمل جراحی و انتقال به آی‌سی‌یو جانش را از دست داد.  
*****
در واپسین روز‌های سال گذشته نیز دو خودرو پراید و ۴۰۵ بعد از روستای ده‌زیر با هم برخورد کردند و ۷ نفر مصدوم شدند. برای این حادثه سه آمبولانس اعزام شد، ولی متأسفانه یک نوزاد ۹ ماهه در این حادثه جانش را از دست داد.  
*****
در حادثه‌ای دیگر، دو نفر در تصادف پراید و مزدا دوکابین در گردنه چاه‌سبز کشته شدند.
این حادثه ساعت ۱۲ دوشنبه ۱۴ فروردین رخ داد و راننده و یکی از سرنشینان پراید که یک مرد ۳۵ ساله و دختر ۱۰ ساله بودند، در دم جان باختند. دیگر سرنشین پراید که زنی ۳۳ ساله بود، دچار صدمات متعدد از جمله شکستگی دست شد و به بیمارستان شهدای سلامت انتقال یافت.
راننده مزدا نیز که یک مرد ۶۲ ساله بود، دچار شکستگی کمر، فک، پا و دنده شد و به بیمارستان شهدای سلامت انتقال یافت. وی در ادامه برای تکمیل مراحل درمانی، به شیراز اعزام شد.
نوشتنی است در این حادثه، چند دستگاه آمبولانس پایگاه‌های قطرویه و نی‌ریز و همچنین فولاد غدیر به امدادرسانی پرداختند.
هلال احمر نیز در محل حادثه حاضر شد و اقدام به رهاسازی سرنشینان فوت‌شده پراید کرد.

16 کشته حوادث ترافیکی در یک ماه گذشته

عکس‌ها از:جمعیت هلال احمر شهرستان نی‌ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها