تعداد بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۱۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 2023 08 April
پایان جام نوروزی دهچاه
جام فوتبال نوروزی دهچاه در زمین خاکی، درحالی برگزار شد که تیم فاتح صنعت درحالی که می‌توانست قهرمانی را به دست آورد، اما روی کم‌کاری و بی‌تدبیری جام را به حریف واگذار کرد.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

 

در رقابت‌های جام نوروزی دهچاه که سابقه‌ای طولانی دارد و هرساله انجام می‌شود، امسال ۵ تیم پرسپولیس، شهید کریمی و فاتح صنعت دهچاه و فولاد بهویه و نوین‌جعفرآباد حضور داشتند.

این دوره از مسابقات نیز در سال جدید به صورت گروهی برگزار شد که پس از مرحله گروهی تیم اول گروه با تیم چهارم و تیم دوم و سوم با هم به رقابت پرداختند و فاتح صنعت در نیمه‌نهایی با برتری ۳ بر ۲ مقابل فولاد بهویه و نوین جعفرآباد با پیروزی ۲ به ۱ برابر پرسپولیس دهچاه به دور نهایی و فینال راه یافتند.

در فینال که شنبه ۱۲ فروردین با داوری جواد طاطی برگزار شد، فاتح صنعت دهچاه تا ثانیه‌های پایانی با گل جواد محمدی از نوین جعفرآباد پیش بود و روی سهل‌انگاری و دادن موقعیت به حریف، بازی توسط حجت علیمردانی به تساوی کشانده شد.

در وقت‌های اضافه در حالی که گمان می‌رفت مشخص شدن قهرمان به ضربات پنالتی موکول شود، اما نوین جعفرآباد همه معادلات را به هم زد و توانست باز هم در دقایق پایانی وقت‌های اضافه دوم، توسط رحیم علیمردانی گلزنی کند و در نهایت با برتری ۲ بر ۱ قهرمانی را به دست آورد.

در مراسم اهدای جام قهرمانی که با حضور دهیار و امام جماعت دهچاه همراه بود، تماشاگران و فوتبال دوستان خواستار رسمیت بخشیدن این مسابقات از سوی هیئت فوتبال نی‌ریز، افزایش تعداد تیم‌های شرکت کننده و همچنین کمک‌های مالی برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات در سال‌های آینده شدند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها