تعداد بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۱۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 2023 08 April
علیرضا نورالهی رئیس پیشین اداره ورزش و جوانان نی‌‌ریز، سرپرست هیئت فوتبال شد.

منوچهر فرج‌زاده سرپرست اداره ورزش و جوانان نی‌ریز در اولین روز‌های حضور خود دست به تغییر در ۵ هیئت ورزشی از جمله فوتبال زد و سعید استقلال را برای این هیئت پیشنهاد داد، اما موفق به تغییر نشد. فرج‌زاده که نتوانسته بود سعید استقلال را به عنوان رئیس جدید هیئت منصوب کند در اقدامی کم‌سابقه قفل در هیئت فوتبال را شکست و هیئت فوتبال نی‌ریز به ریاست حسن شفیعی را غیرقانونی اعلام کرد. اما شفیعی که هنوز از نظر هیئت استان رئیس نی‌ریز بود در مجمع انتخاباتی استان شرکت کرد.

شفیعی همچنین فراخوانی برای برگزاری جام رمضان داد تا تیم‌هایی که قصد شرکت دارند اعلام آمادگی کنند. اما سرپرست اداره ورزش و جوانان در تقابل با این اقدام از ادارات خواست تا بدون هماهنگی با او سالنی را در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار ندهند.

با این حال زمانی که همه خود را برای نوروز باستانی آماده می‌کردند، در فاصله دو روز مانده به سال تحویل، خبر انتصاب علیرضا نورالهی به عنوان سرپرست هیئت فوتبال شهرستان منتشر شد.

گویا پس از برگزاری انتخابات هیئت استان در اسفندماه و انتخاب حسین قنبری به عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال فارس، وی با تغییر رئیس هیئت نی‌ریز موافقت کرده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که سعید استقلال به عنوان دبیر نوالهی، در این هیئت فعالیت می‌کند.

نورالهی سر پرست هیئت فوتبال شد

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها