تعداد بازدید: ۴۲۵
کد خبر: ۱۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 2023 08 April
نویسنده : مجید پاکیزه‌دامن/  گروه ورزش

مجتبی خجسته مربی نام آشنای فوتبال نی‌ریز و فارس پس از کسب عنوان نایب قهرمانی با تیم جوانان استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال جوانان پایتخت، از پایان همکاری خود با این باشگاه و سیاوش اکبرپور سرمربی این تیم خبر داد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان تهران که ۳۰ هفته به طول انجامید، قبل از شروع سال جدید به پایان رسید و تیم استقلال تهران با هدایت سیاوش اکبرپور که در کنار خود مجتبی خجسته را به عنوان کمک اول در اختیار داشت، با کسب ۶۹ امتیاز پس از کیا و بالاتر از پرسپولیس نایب قهرمان شد.

خجسته در این باره گفت: ما تیم شایسته‌ای را در اختیار داشتیم و اگر کمی شانس با ما یار بود می‌توانستیم قهرمان شویم. هرچند در پایان موفق به کسب نتایج خوبی در طول فصل شدیم؛ چرا که تیم جوانان استقلال در فصل گذشته ششم جدول بود.

وی افزود: در رده‌های پایه نتیجه اهمیت چندانی ندارد، اما خروجی بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار است. تعداد ۱۰ بازیکن از تیم جوانان استقلال با نظر ساپینتو سرمربی بزرگسالان در تمرینات حضور پیدا کردند و توانستند عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارند و همین پشتوانه‌سازی مهم‌ترین وظیفه‌ای بود که توانستیم به عنوان کادر فنی انجام دهیم.

این مربی جوان نی‌ریزی درمورد آینده کاری خود گفت: بعد از اتمام قراردادم با باشگاه استقلال چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ دسته دوم کشور و همچنین از رده‌های پایه داشتم که با دو باشگاه مذاکراتی را انجام دادم و تا اواخر فروردین وضعیتم مشخص خواهد شد.

او گفت: برای تمدید قرارداد با باشگاه استقلال، چون هرساله مدیران آکادمی در باشگاه‌های تهران دچار تغییراتی می‌شوند و هر مدیر کادر فنی مورد نظر خود را دارد، از همین رو باید منتظر مشخص شدن مدیر آکادمی استقلال می‌ماندم که باعث از دست رفتن زمان می‌شد.

خجسته افزود:، چون در ذهن خود سرمربیگری یک تیم پایه را در سر می‌پروراندم، استقلال تهران این بستر را برای بنده فراهم نمی‌کرد و تصمیم به قطع همکاری با این باشگاه گرفتم و امیدوارم با توجه به مذاکرات خوب و مثبتی که با دو باشگاه داشتم، در فصل جدید بتوانم برای جامعه فوتبال مفید واقع شوم.

پایان کار خجسته در استقلال با نایب قهرمانی

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها