تعداد بازدید: ۲۵۰۳
کد خبر: ۱۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 2023 08 April
میلاد  بابکان با شرکت در مسابقه تلویزیونی قهرمان که  از شبکه سوم سیما بخش می‌شود به مرحله بعد راه‌یافت.
author
روزنامه نگار: محمدصادق رجبی

بابکان در این‌باره به نی‌ریزان فارس گفت: با فراخوانی که زدند در این مسابقات شرکت کردم و مرحله اول را با موفقیت به پایان رساندم.

وی در مورد مرحله بعدی این رقابت‌ها گفت:‌هنوز هیچ چیز مشخص نیست و فقط به ما اعلام شده که از ۱۸ فروردین به بعد آمادگی شرکت در مرحله بعد را داشته باشید.

نوشتنی است «قهرمان» برگرفته از نمونه‌های خارجی و موفق جهانی است که نیرو، سرعت عمل و استقامت شرکت‌کنندگان از نکاتِ‌اصلی و مهم آن محسوب می‌شود؛ چرا که آن‌ها با چنین شاخصه‌هایی باید برای حضور در مسابقه با یکدیگر رقابت کنند.

«قهرمان» پس از انتشار فراخوان خود وارد مرحله راستی‌آزمایی شد و از بین ۱۵۰۰ متقاضی، با ۴۰۰ نفر به صورت رسمی اولین مرحله این مسابقه را آغاز کرد.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
0
باسلام
ای کاش ایشان در برنامه نامی هم از نی ریز عزیز آورده بود نه اینکه بگوید شرکت کننده از شیراز است حتی الامکان می توانست بگوید از نی ریز فارس است .........
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
0
0
به امید موفقیت میلاد عزیز برای قهرمانی
حسن یاراحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
0
0
کاری که میلاد بابکان کرد کارستان بود وآن هم احترام وارزش گذاری به مقام والای شهیدان وقهرمانان واقعی واعتلای نام نی ریز با مزین کردن به تصویر سردارشهید سرافراز فرمانده گردان کمیل.درود بر معرفت وشرف شما میلاد .دست شمارا خواهم بوسید
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها