تعداد بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۱۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ - 2023 11 March

مسابقات والیبال بین ادارات نی‌ریز در حالی برگزار می‌شود که تیمی به نام آموزش و پرورش در این مسابقات حضور دارد، اما مسئولان این مدیریت از آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

این مسابقات که از ۲۵ بهمن آغاز شده، با شرکت تیم‌های اداره برق، فولاد غدیر، دادگستری، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی انجام گرفت. درحالی که گفته می‌شد آموزش و پرورش لیست بازیکنان خود برای حضور در مسابقات را به مسئولان برگزاری ارائه داده، اما هادی دهقان مسئول واحد تربیت بدنی و سلامت این اداره از آن اظهار بی اطلاعی می‌کند.

وی در این باره گفت: اسامی بازیکنانی به نام تیم آموزش و پرورش را به مسئول برگزاری مسابقات نداده‌ایم و مشخص نیست چه کسی به اسم ما در این رقابت‌ها تیم داده است.

دهقان گفت: چنانچه تیمی از آموزش و پرورش بخواهد در مسابقات شرکت کند باید با واحد تربیت بدنی یا مدیر اداره هماهنگی کند که در این باره هیچ هماهنگی صورت نگرفته است.

مسئولان برگزاری مسابقات نیز از پاسخگویی به این موضوع خودداری کرده و اعلام کردند که تیم آموزش و پرورش انصراف داده است. این در حالی است که تا لحظه تهیه گزارش، این تیم در تمام مسابقات خود حضور داشته است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها