تعداد بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۱۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸ - 2023 22 February

نوبت اول:  ۰۳ / ۱۲  /۱۴۰۱          نوبت دوم ۰۴ /۱۲/۱۴۰۱

سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز در نظر دارد نسبت به اجاره غرف طبق جدول ذیل از طریق حراج حضوری اقدام نماید؛ لذا از کلیه افراد واجد شرایط دعوت بعمل می‌آید با توجه به موارد ذیل جهت اخذ اسناد حراج به آدرس: شهرک والفجر بلوار شهدای اتوبوسرانی سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز، واحد قرارداد‌ها مراجعه نمایند. ضمناَ درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر به سایت سازمان به ادرس (shiraz.ir) و یا شماره تلفن‌های ۲۴-۳۸۲۳۲۷۲۳ داخلی ۲۱۷-۲۱۸ تماس حاصل فرمایید.

متقاضیانی که مایل به شرکت در حراج مذکور می‌باشند، می‌توانند بعد از تاریخ نشر اولین آگهی جهت بازدید از ساعت ۷ الی  ۱۳:۳۰ روز‌های کاری به محل‌های موضوع حراج مراجعه نمایند.

عدم مراجعه جهت بازدید موضوع حراج به منزله رویت بوده و چنانچه برنده حراج بعدا اظهار به جهل نماید پذیرفته نخواهد شد.

اجاره غرفه خطاطی کتبیه چوبی و سالن صبحانه خوری در پایانه کاراندیش- سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر


ارائه سپرده شرکت در حراج به صورت ضمانتنامه بانکی با اعتبار سه ماهه از تاریخ صدور و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد. به نفع سازمان مدیریت حمل و نقل  مسافر شهرداری شیراز و یا رسید واریز وجه نقد به حساب سپرده ۱۰۰۸۰۵۵۰۴۷۴۲  نزد  بانک شهر شعبه چمران بنام شهرداری شیراز و کد مرجع ۱۰۱۹۸۴ (سازمان حمل و نقل مسافر)

پس از اتمام مدت یک ساله قرارداد، در صورت رضایت سازمان از عملکرد مستاجر (که منوط به اخذ رضایت نامه کتبی دو ماه قبل از اتمام قراداد توسط معاونت امور پایانه‌های سازمان می‌باشد)، لذا تمدید برای یک دوره یک ساله دیگر بلامانع است، در انتهای سال اول نیز مشروط به اعلام  رضایت  سازمان به کیفیت  مزبور قراداد  را برای یک سال دیگر (سال دوم) نیز تمدید خواهد شد. ضمنا مبلغ اجاره سال‌های دوم با ۲۰ درصد افزایش نسبت به مبلغ قراداد سال قبل خواهد بود.

شرکت کنندگان می‌بایست سپرده فوق را حداکثر تا یک روز قبل از برگزاری جلسه حراج (روز جمعه مورخ ۱۲/۱۲/۱۴۰۱) به حساب مشروحه واریز نمایند. شایان ذکر است به سپرده‌های بعد از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.

متقاضیان جهت اخذ اسناد حراج از تاریخ درج دومین آگهی شخصاً و یا از طریق معرفی نماینده به آدرس شیراز بولوار امیرکبیر- شهرک والفجر- بولوار شهدای اتوبوسرانی- سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر واحد قرارداد‌ها مراجعه نمایند.

حراج روز شنبه مورخ ۱۳/۱۲/۱۴۰۱ راس ساعت ۱۴ در محل سالن جلسات شهرداری منطقه ۷ واقع در ابتدای بلوار فرصت شیرازی برگزار می‌گردد.

ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی و کارت پایان خدمت جهت آقایان (اشخاص حقیقی)

ارائه تصویر اساسنامه شرکت، آخرین آگهی تغییرات شرکت و صاحبان امضاء مجاز (اشخاص حقوقی)

هزینه آگهی و حق الزحمه کارشناسی مورد حراج و سایر هزینه‌های مربوطه بعهده برنده مزایده خواهد بود.

شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهاد‌ها مختار میباشد در این صورت سپرده‌ها مسترد می‌گردد.

سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مزایده در اسناد حراج مندرج است.

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها