تعداد بازدید: ۲۴۷
کد خبر: ۱۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ - 2023 13 February
رئیس دانشگاه پیام‌نور نی‌ریز از کسب رتبه اول این دانشگاه به عنوان مقام برتر استان در حوزه فرهنگی خبر داد.
نویسنده : روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور

شهباز صداقت گفت: تلاش ما در دانشگاه پیام‌نور ارتقاء جایگاه علمی، فرهنگی و درآمدزایی است که در این راستا حرکت‌های خوبی انجام شده است.

وی این موفقیت را مدیون تلاش و همت والای همکاران این دانشگاه خواند و گفت که برای کسب موفقیت‌های جدید تلاش بیشتری خواهند کرد. او گفت: کسب مقام اول المپیاد دانشجویی کشور، قبولی در آزمون‌های وکالت، قضاوت و قبولی‌های متعدد در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی و تحصیلات تکمیلی از جمله‌ی این موفقیت‌ها است.  

صداقت ادامه داد: در حوزه فرهنگی کسب رتبه اول در مسابقات قرآن و عترت کشور، کسب مقام اول در جشنواره‌های کشوری حرکت و رویش و همچنین کسب چندین مدال طلا و برنز کشوری در مسابقات ورزشی و راهیابی به اردو‌های تیم ملی در کنار برگزاری برنامه‌های مناسب فرهنگی در قالب کرسی‌های آزاد اندیشی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری دوره‌های با کیفیت از طرف انجمن‌ها و کانون‌های دانشگاه باعث کسب این رتبه در بین واحد‌های دانشگاه پیام نور استان گردیده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: در حوزه کسب درآمد‌های آموزش آزاد و غیر شهریه‌ای صرفاً در یکسال گذشته بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان درآمد کسب شده است و در این حوزه نیز در رتبه‌های برتر استان قرار گرفته‌ایم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور نی‌ریز با اشاره به احداث باغ ۷ هکتاری تحقیقاتی انجیر در این واحد بیان داشت: از سال ۱۳۹۷ تاکنون زمین مازاد متعلق این دانشگاه با یک شیوه منحصر به فرد و دانش بنیان زیر کشت درخت انجیر رفته است و به گفته کارشناسان می‌توان به عنوان یک باغ الگو در سطح کشور معرفی گردد و یک درآمد پایدار در سال‌های آتی برای این واحد ایجاد نماید که ان‌شاءا... اولین ثمره باغ در سال آینده خواهیم دید.

شهباز صداقت در پایان اظهار داشت: توسعه دوره‌های تحصیلات تکمیلی با جدیت در دستور کار دانشگاه قرار گرفته که در این راستا زمینه برای راه‌اندازی یک رشته جدید کارشناسی ارشد فراهم شده و به زودی در دفترچه انتخاب رشته قرار خواهد گرفت.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها