تعداد بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۱۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ - 2023 12 February

گروه فراجا- معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا از ابلاغ دستورات چندگانه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به فرماندهان انتظامی در سراسر کشور خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در نشست فصلی و مشترک با فرماندهان، معاونین و رؤسای پلیسهای تخصصی و فرماندهان استانها و شهرستانها در سراسر کشور، بر اقدامات لازم جهت روزهای پیش رو تا پایان سال و اشراف اجتماعی و اطلاعاتی و آمادگی کامل نیروها برای اقدامات پلیسی لازم و خدمت‌رسانی مضاعف به مردم خوب کشور تأکید  و بر موارد مهمی اشاره کرد که بخشی از آن در این مرحله در قالب دستورات زیر اعلام می‌شود:  
- مردم از آمار سرقت در کشور ناراحت هستند. لذا ضمن مطالبه از دستگاه‌های مسئول، اقدامات عاجل برای برخورد با سارقان و مالخرها به عنوان عاملان مخل امنیت صورت بگیرد و نتیجه اقدامات به مردم اعلام شود.

- لزوم به هنگام بودن، به روز بودن و آشنایی با فناوری‌های نوین و استفاده به موقع از تجهیزات هوشمند برای سرعت بخشی وتسهیل در ارائه خدمات پلیسی.

- بازنگری در نحوه جذب کارکنان، داوطلبان و علاقه‌مندانی که شرایط لازم را دارند، باید با اشتیاق دو چندان و باسرعت بیشتر، فرآیند جذبشان صورت پذیرد.

- اقدامات پلیسی باید به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن انجام و از ظرفیتهای مردمی و مشارکت آنان استفاده شود.

- اتخاذ تمهیدات قانونیِ فوری برای تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگها و استرداد به صاحبان خودرو.

- تأکید بر اصلاح روشها در حوزه ترافیک شهری و جاده‌ای و مطالبه از مبادی قانونی در حوزه راه و همچنین اطلاع رسانیِ به موقع از طریق پیامک به مالکانِ خودروهای متخلف قبل از انتقال به پارکینگ توسط پلیس راهور.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها