تعداد بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۱۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ - 2023 12 February

دهه فجر، سرآغاز طلوع دوباره اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، دوره رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.
در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی‌مانند به شمار می‌رود.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان سفید نی‌ریز در راستای بزرگداشت دهه‌ی مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی در این شرکت برگزار گردید که گزارش کوتاهی به شرح زیر ارائه می‌گردد.

• مراسم اهتزار پرچم کشور عزیزمان در محل کارخانه با حضور مدیرعامل محترم، مدیر کارخانه گرامی، مدیران و کارکنان شرکت در روز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ برگزار گردید. این مراسم با تلاوت قرآن و پخش صلوات خاصه امام رئوف و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید.

در ادامه حجت‌الاسلام زینل‌پور نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان نی‌ریز مطالبی در مدح و ثنای مولا علی (ع) و روز مرد بیان نمود و سپس به تشریح سیر تحولات تاریخی انقلاب پرداخت.

در ادامه برنامه‌های مناسبتی که به پاس بزرگداشت این دهه در شرکت سیمان سفید در حال برگزاری می‌باشد بیان گردید و همکاران محترم جهت اهتزاز پرچم زیبای جمهوری اسلامی ایران به محل نصب پرچم در محوطه باز کارخانه مراجعه نمودند و مراسم اهتزاز پرچم با شکوه هر چه تمام‌تر اجرا گردید.
در پایان برنامه حضار جهت پذیرایی و صرف صبحانه به محل رستوران شرکت دعوت گردیدند.

• آذین‌بندی، نصب پرچم و بنر‌های دهه مبارک فجر در نقاط مختلف کارخانه

• نصب بنر گرامیداشت دهه مبارک فجر در سطح شهرستان 

• پخش سرود‌های انقلابی از بلندگو‌های شرکت در ایام مبارک دهه فجر 

• توزیع شیرینی به مناسبت دهه مبارک فجر 

• برگزاری سخنرانی مذهبی توسط روحانی مدعو، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در لحظه ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور در تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه

• توزیع بسته حمایتی به ایتام از طریق خیریه امام علی (ع) شرکت

• برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی (نهج‌البلاغه نامه‌های ۳۱ و ۵۳) و اهداء جایزه به نفرات برتر

• اعزام تیم فوتسال کارخانه به مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه فجر در شهرستان

• برگزاری مسابقات فرهنگی- ورزشی درون سازمانی با حضور پرشور کارکنان در سالن ورزش کارخانه که گزارش مشروح این رویداد به شرح زیر نگارش می‌گردد.

جلسه کمیته فرهنگی ورزشی با حضور مدیرعامل محترم، مدیر محترم کارخانه و سایر اعضای کمیته تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه آقای مهندس اکبری ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر در خصوص برگزاری هر چه با شکوه‌تر این ایام، مطالبی را بیان نمود و با اعلام حمایت کامل در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی- فرهنگی دستورات لازم جهت تهیه البسه ورزشی و سایر لوازم مورد نیاز را صادر کرد.  

در ادامه مدیرعامل جهت تشویق همکاران جوایز ارزنده‌ای برای نفرات برتر در هر رشته تعیین نمود.

سپس مقرر شد در بخش فرهنگی مسابقه کتابخوانی با موضوع نهج‌البلاغه در نامه‌های ۳۱ و ۵۳ و در بخش ورزشی رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز، طناب‌کشی، دارت و شطرنج برگزار گردد.


مسابقات فوتسال:
با نام نویسی ۴۸ نفر از کارکنان کارخانه در قالب شش تیم ۸ نفره (اتحاد، وحدت، عقاب، شاهین، ایثار و مقاومت) و با سرپرستی مدیران شرکت در دو گروه آغاز گردید.

در گروه «الف» تیم‌های اتحاد، عقاب، ایثار و در گروه «ب» تیم‌های وحدت، شاهین و مقاومت به صورت رفت و برگشت به مصاف یکدیگر رفتند. با برگزاری بازی‌های پر گل و چشم نواز در مرحله گروهی، از گروه «الف» دو تیم اتحاد و عقاب و در گروه «ب» تیم‌های شاهین و مقاومت به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در ادامه تیم‌های اول هر گروه با تیم دوم گروه دیگر به مصاف هم رفتند. بازی اول از مرحله نیمه‌نهایی بین تیم‌های عقاب و شاهین برگزار شد که در این بازی تیم عقاب با نتیجه ۵ بر ۳ تیم شاهین را از پیش رو برداشت و به عنوان اولین تیم به فینال این مسابقات رسید. بازی دوم از محله نیمه نهایی بین تیم‌های اتحاد و مقاومت برگزار شد. در این مسابقه نفس‌گیر دو تیم با نهایت قدرت در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و بعد از رد و بدل شدن گل‌های زیبا در نهایت این تیم اتحاد بود که بازی را با نتیجه ۸ بر ۷ به سود خود به پایان رساند تا دیگر تیم فینالیست این دوره از رقابت‌ها شود.

مسابقه رده‌بندی بین تیم‌های شاهین و مقاومت برگزار شد که در نهایت تیم شاهین با برتری مقابل حریف خود به مقام سوم این مسابقات رسید.

بازی فینال با حضور مدیرعامل، مدیر کارخانه و استقبال بی‌نظیر کارکنان کارخانه در نهایت زیبایی برگزار گردید. در این دیدار تماشایی دو تیم با نهایت توان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که پس از پایان رقابت این تیم عقاب بود که با برتری مقابل حریف به مقام قهرمانی دست یافت و تیم اتحاد نیز نائب قهرمان این مسابقات نام گرفت. در انتهای این دوره از مسابقات از تیم‌های اول تا سوم با اهداء جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

در پایان این رقابت‌ها جایزه بازیکن فنی و اخلاق به آقای حسین‌علی خرم رسید.

 

دهه فجر و برنامه‌های اجرا شده توسط سیمان سفید نی‌ریز

 

 



مسابقات تنیس روی میز:
با استقبال بیش از ۴۰ نفر از کارکنان به صورت تک حذفی با رعایت قوانین ورزشی و برنده ۳ ست از ۵ ست برگزار گردید.

با شروع این مسابقات پس از برگزاری بازی‌های سخت و نفس‌گیر در نهایت آقایان حمید دادگر و محمدصادق بوستانی‌پور راهی مسابقه نهایی شدند. در بازی فینال که به صورت کاملاً حرفه‌ای برگزار گردید این آقای بوستانی‌پور بود که توانست با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده حریف خود را شکست دهد و قهرمانی این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت نماید.

از نکات جالب توجه این دوره از مسابقات، بالا بودن سطح بازی‌ها بود که نوید روز‌های خوش را برای کارکنان این شرکت می‌دهد.

دهه فجر و برنامه‌های اجرا شده توسط سیمان سفید نی‌ریز



مسابقات شطرنج
با نام‌نویسی بیش از ۱۶ نفر از کارکنان (خانم و آقا) در  کارخانه و دفتر مرکزی شرکت در شیراز به صورت دو حذفی برگزار شد که با انجام بازی‌های خوب و جذاب تماشاگران زیادی را به سمت این رشته ورزشی هدایت کرد.


در نهایت بازی فینال بین آقایان سیدعلی حسین موسوی و محمدامین شریفی برگزار شد و آقای موسوی توانست قهرمان این دوره از مسابقات شود.

 

دهه فجر و برنامه‌های اجرا شده توسط سیمان سفید نی‌ریز



دارت

مسابقات دارت ویژه خانم‌های ورزشکار شرکت سیمان سفید نی‌ریز در محل استادیوم ورزشی شهدا شهرستان نی‌ریز انجام گردید.


مسابقات طناب کشی 
برای مردان سختکوش و توانمند شرکت سیمان سفید نی‌ریز متقاضیان زیادی داشت که بیش از ۳۶ نفر نام‌نویسی و در چهار گروه ۹ نفره (دماوند، دنا، تفتان و زردکوه) که نماد پایداری و مقاومت مردمان ایران زمین هستند تیم‌بندی شدند و به صورت قرعه‌کشی دو تیم تفتان و دنا  و  تیم‌های زردکوه و دماوند مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

تیم دنا با شکست تفتان و تیم دماوند با شکست زردکوه راهی مسابقه نهایی شدند. در نهایت تیم دنا با غلبه بر تیم دماوند به مقام قهرمانی رسید.

دهه فجر و برنامه‌های اجرا شده توسط سیمان سفید نی‌ریز

 

دهه فجر و برنامه‌های اجرا شده توسط سیمان سفید نی‌ریز


در بخش فرهنگی مسابقه کتابخوانی از فرمایشات گهر بار اول مرد عالم تشیع حضرت علی (ع) در نامه‌های ۵۳ و ۳۱ نهج‌البلاغه با استقبال چشمگیر همکاران محترم  برگزار گردید. این آزمون به صورت تستی انجام و در نهایت سرکار خانم عابدنژاد رتبه برتر این آزمون را کسب نمود.

در پایان این دوره از مسابقات که به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر انجام گردید مدیرعامل محترم شرکت سیمان سفید نی‌ریز پس از اهدا جوایز تیم‌ها و نفرات برتر، هدف از برگزاری این بازی‌ها را گرامی‌داشت ا... دهه فجر، ارتقاء سلامت روحی و روانی کارکنان، ایجاد انگیزه و نشاط و ایجاد فضای همدلی عنوان نمود و با ذکر دستاورد‌های این بازی‌ها از تمامی کارکنان و برگزار کنندگان این مسابقات تقدیر نمود.

 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها