تعداد بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۱۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶ - 2023 05 February

سیمان سفید نی‌ریز صادر کننده نمونه استان فارس و واحد شایسته تقدیر در گسترش بازارهای صادراتی سیمان سفید کشور شد.

شرکت سیمان سفید نی‌ریز به پاس تلاش در زمینه صادرات، برای پنجمین سال متوالی موفق به دریافت عنوان صادرکننده نمونه استان فارس شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان سفید نی‌ریز  آئین معرفی و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان فارس با حضور استاندار فارس، رئیس سازمان صمت استان، تشکلهای بخش خصوصی صادرکنندگان و فعالان اقتصادی در آئین بیست و ششمین سالروز گرامیداشت روز ملی صادرات و تقدیر از صادر کنندگان برگزیده استان در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی شیراز از صادرکنندگان نمونه استان فارس برگزار شد.
در این آئین شرکت سیمان سفید نی‌ریز همچون سال‌های گذشته به پاس تلاش در زمینه صادرات، موفق به دریافت عنوان صادرکننده نمونه استان فارس شد و لوح سپاس و تندیس برتر توسط استاندار فارس به مدیر عامل شرکت آقای مهندس داود  اکبری اهدا گردید.

در مراسم دیگری که به مناسبت هشتاد و نهمین سالروز صنعت سیمان با حضور پیشکسوتان و مدیران فعلی صنعت سیمان کشور در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تهران برگزار گردید، سیمان سفید نی‌ریز واحد شایسته تقدیر در گسترش بازارهای صادراتی سیمان سفید کشور شد.

در ابتدای این مراسم دکتر حمید فرمانی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، ضمن خوش‌آمدگویی به پیشکسوتان و میهمانان این صنعت پر فراز و نشیب تأکید کرد: بی‌شک جایگاه کنونی صنعت سیمان نتیجه زحمات متخصصین و کارکنان خدوم این صنعت در طول سال های متمادی بوده و هست.

در ادامه دکتر علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به تبیین  نقاط قوت و ضعف صنایع در کشورمان پرداختند.

در پایان این همایش با پخش مستندی از زندگی مهندس جلال صفارزاده پیشکسوت این صنعت تقدیر به عمل آمد.

همچنین الواح تقدیری به رسم یادبود به پیشکسوتان و فعالین این حوزه در بخش‌های مختلف اهداء گردید که از بین ۱۱ شرکت برتر  از مدیر عامل شرکت سیمان سفید نی‌ریز  مهندس داود اکبری به عنوان واحد  شایسته در گسترش بازارهای صادراتی سیمان سفید کشور با اهداء لوح تقدیر گردید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها