تعداد بازدید: ۹۹۵
کد خبر: ۱۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳ - 2023 31 January
شهادت مأمور وظیفه‌شناس پلیس در مأموریت دستگیری آدم‌ربا 

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان شیراز، خانم ۳۲ ساله از چنگال آدم‌ربا به صورت صحیح و سالم نجات یافت.


سردار رهام‌بخش حبیبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار کرد: ساعات پایانی یکشنبه‌شب، ۹ بهمن‌ماه در پی اعلام یک فقره آدم‌ربایی در بولوار معالی‌آباد شیراز، بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند.

تعداد بازدید : 394




وی افزود: با حضور میدانی و واکنش سریع مأموران در محل، مشخص شد گروگان‌گیر مسلح یک خانم ۳۲ ساله را که کنار ماشین خود ایستاده بوده، به قصد اخاذی و آدم‌ربایی با خودرو خود ربوده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی، در کمتر از ۱۰ دقیقه مطلع شدند که فرد آدم‌ربا در بولوار چمران شیراز در حال تردد است که به سرعت دستور ایست دادند و فرد مذکور خودرو و خانم گروگان گرفته شده را رها و به سمت باغ‌های اطراف متواری شد.


سردار حبیبی ادامه داد: فرد آدم‌ربا که عرصه را بر خود تنگ دیده بود، به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و در عکس‌العمل و تیراندازی به موقع کارکنان پلیس، از ناحیه پا مجروح و دستگیر شد.


این مقام انتظامی با اشاره به این که متأسفانه در این عملیات یکی از مأموران وظیفه‌شناس پلیس افتخاری به نام «محمود هوشمند خلاری» بر اثر اصابت گلوله فرد آدم ربا به درجه رفیع شهادت نائل شد، گفت: در بازرسی از متهم، یک قبضه اسلحه کلت کمری، ۲ خشاب و تعدادی فشنگ مربوطه نیز کشف شد.


وی با اشاره به این که گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده وی شد و متهم نیز در بیمارستان بستری و تحت درمان است، خاطر‌نشان کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند باعث رعب و وحشت در جامعه شوند، به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.


نوشتنی است مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر  این شهید، سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه ساعت ۹ صبح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار و سپس در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده خواهد شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها