تعداد بازدید: ۶۱۹
کد خبر: ۱۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ - 2023 01 February

شرکت برق منطقه‌ای فارس (به عنوان کارفرما) در نظر دارد به استناد آیین نامه خرید خدمات مشاوره، با انجام ارزیابی کیفی از بین مشاوران صلاحیت دار و توانمند جهت خدمات مشاوره‌ای " خرید خدمات تشکیل و استقرار تیم امداد سایبری " به شماره ۲۰۰۱۰۰۱۰۴۶۰۰۰۱۱۰ (شماره مرجع ۸۰-۱۴۰۱) از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نماید. کلیه مراحل ارزیابی کیفی از دریافت و ارسال پاسخ به استعلام تا ارسال دعوتنامه جهت سایر مراحل فرآیند انتخاب مشاور از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد؛ لذا مشاوران صلاحیت دار در زمینه موضوع ارزیابی می‌توانند جهت اخذ اسناد ارزیابی کیفی به ترتیب اطلاعات زمانی ذکر شده در ذیل به سامانه مذکور مراجعه و اسناد مربوطه را دریافت و پس از تکمیل، همراه با اسناد و مدارک خواسته شده در سامانه بارگذاری نمایند. لازم است مشاوران در صورت عدم عضویت قبلی در ستاد، مراحل ثبت نام در ستاد و دریافت گواهی امضای الکترونیکی جهت شرکت در ارزیابی کیفی را محقق سازند. به مدارک واصله خارج از سامانه مذکور و همچنین مدارک فاقد امضا، مشروط و مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد.

اطلاعات زمانی به شرح ذیل می‌باشد:

تاریخ اولین انتشار اسناد ارزیابی کیفی در سامانه: از ساعت ۱۰ صبح روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه: تا ساعت ۱۴ روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶


آخرین مهلت بارگذاری اسناد در سامانه: تا ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴

این آگهی به منظور ارزیابی کیفی مشاوران انتشار یافته و پس از کسب حداقل امتیاز لازم در فرایند ارزیابی، از مشاوران واجد شرایط جهت مراحل بعدی و دریافت اسناد فرآیند انتخاب مشاور از طریق سامانه دعوت به عمل خواهد آمد.

سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد استعلام ارزیابی کیفی مندرج است و هم چنین مشاوران می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۴۲۷۱۴-۰۷۱ آقای اسکروچی تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: تلفن مرکز راهبری و پشتیبانی سامانه ۱۴۵۶ می‌باشد.

شرکت برق منطقه‌ای فارس

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها